Керівництво компаній повідомило про це у прес-релізі.
“Міністерство інфраструктури закликає бізнес інвестувати у розвиток річкових перевезень, але насправді робить все можливе для того, щоб навіть ті нечисленні інвестори, що ризикнули і завели на річку свій флот – пішли з ринку і стали наглядним прикладом для інших – ніколи не мати з українськими річками справи і ніколи не вірити українській владі.
Керівництво «Юнайтед Барж Компані» та «Річморлогістика» у зверненні до Президента України Володимира Зеленського та Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля стверджує, що зіткнулося з тиском з боку влади та спробами МІУ змінити правила роботи на ринку.
МІУ виключно через лобізм певних комерційних структур нещодавно безпідставно ініціювало перегляд класифікаційних документів, виданих Регістром судноплавства України. Таким чином компанії, що вклали у річкові перевезення значні кошти можуть втратити свої інвестиції.
«Ми провели роботу щодо аналізу міжнародного та європейського законодавства та заявляємо, що судна наших компанії є повністю безпечними. Вантаж не становить загрози навколишньому середовищу. Про це існує заключення державних науково-дослідних інститутів та юридичних компаній. Також наші компанії мають страхові поліси, що гарантують повне вирішення будь-якої нестандартної ситуації, що може статися під час перевезення вантажів.
Ми закликаємо владу не утискати Український бізнес, що створює робочі місця, сплачує податки до державного бюджету та працює за законами української держави», – стверджується у відкритому листі. Представники компанії також закликають бізнес спільноту відреагувати і не допускати ситуації, коли держава намагається змінити правила роботи інвестора на ринку вже після того як він інвестував значні кошти у свій проект.
«Юнайтед Барж Компані» та «Річморлогістика» разом відроджують річкові перевезення і таким чином розвантажують автомобільні дороги задля того, щоб результати програми Президента України «Велике будівництво» залишилися на довгі роки, створюють робочі місця та налагоджують принципово нові способи логістики аграрного експорту.
Керівництво компаній сподівається, що МІУ не перетвориться на слухняний інструмент в руках комерційних структур, що хочуть усунути конкурентів з ринку і забезпечить доброчесним прозорим і відкритим інвесторам надійні та довгострокові правила гри на ринку.
Для довідки:
“Юнайтед Барж” була створена у 2019 році з ціллю управління логістичноим ланцюжком поставки харчових рослинних олій рійчками Дніпро і Південний Буг.
У компанії надійний флот – танкера вантажопідйомністю від 2,6 до 3 тис. тонн, що перебувають в чудовому стані і перед покупкою пройшли інспекцію в Нідерландах. Всі танкера були класифіковані Регістром Судноплавства України, ходять під українським прапором, пройшли ремонт і переобладнання на українських підприємствах”
Наводимо огирінали документів та звернень.
Відкритий лист 3 (3) Висновок щодо можливості використання однобортних барж відповідно до законодавства Висновок щодо можливості перевезення олій