ДП “Миколаївський суднобудівний завод” завершив капітальний ремонт десантного катеру ВМС “Сватове”

ДП “Миколаївський суднобудівний завод”, що входить до державного концерну “Укроборонпром”, завершив капітальний ремонт єдиного десантного катеру Військово-Морських сил України “Сватове”.

Про це повідомив директор заводу Валерій Калашніков.

“Ми успішно завершили капітальний ремонт десантного катеру “Сватове”, роботи над яким тривали кілька років. У результаті ремонту катер отримав фактично новий корпус – змінено 93% конструкцій корпусу та зовнішньої обшивки, так само відремонтовано або замінено основні системи та агрегати корабля. Катер уже пройшов військову прийомку та відбув до місця базування. Наразі триває процес підписання контрактів, ми очікуємо, що цього місяця до акваторії заводу зайде ще кілька кораблів ВМС для виконання планового ремонту. Ми налагодили внутрішні процеси і, попри карантин, виконуємо свої контракті зобов’язання”, – повідомив директор МСЗ.

У ході капітального ремонту фахівці заводу повністю відновили конструкції корпусу та зовнішню обшивку, механізм десантної апарелі, систему головного двигуна, гвинто-стернову та якірно-швартовну системи. Крім того, було відремонтовано електричну систему та електрообладнання корабля.

“Ремонт десантного катеру “Сватове” було розпочато у 2015 році та неодноразово призупинявся через різні причини. Тільки після зміни керівництва Миколаївського суднобудівного заводу у 2018 році роботи було відновлено. Завдяки новому менеджменту підприємства вдалося налагодити ритмічний графік робіт та якісно виконати усі зобов’язання в строк. Протягом останніх 1,5 роки ми спостерігаємо позитивну динаміку у роботі підприємства, тут вже налагоджено ремонтний потік і МСЗ виконує свої зобов’язання”, – підкреслив заступник Генерального директора Укроборонпрому з суднобудування та морської техніки Денис Кравченко.

Десантний катер “Сватове”, проект 1176 шифр “Акула”, призначений для транспортування та висадки особового складу морського десанту та підрозділів сил спеціального призначення. Катер має відкритий трюм і носову апарель, висока маневреність забезпечується двома гребними гвинтами в роздільно-керованих поворотних насадках. Це дозволяє успішно виконувати десантно-транспортні операції біля морського узбережжя, здійснювати вивантаження на необладнаний берег. Катер також пристосований для перевезення завантаженої колісної та гусеничної техніки, яка самостійно виходить на берег по носовій апарелі.