Експлуатаційне днопоглиблення на Підхідному каналі Одеського порту АМПУ виконає власними силами

Вчора, 15.04.2020 р., у другій половині дня в акваторію Одеського порту передислокувався земкараван «Ріон», який належить філії «Дельта-лоцман» державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (ДП «АМПУ»). До складу каравану входять три плавзасоби – багаточерпаковий земснаряд «Ріон», грунтовідвізна дизельна шаланда «Кримська-9», буксир-завозчик якорів «МЗ-318».

Вказані плавзасоби будуть задіяні для виконання експлуатаційного днопоглиблення на кількох ділянках акваторії. Про це сповіщають у Відділі гідротехнічних споруд та капітального будівництва (ВГІСтаКБ) Одеської філії ДП «АМПУ».

– Земкараван здійснюватиме роботи на 2 коліні Підхідного каналу порту, на ділянці сполучення 1 і 2 колін, та в акваторії Нафтогавані, – уточнює інженер ВГІСтаКБ Олександр Варгін. – Для відновлення паспортних глибин (14,0 метрів від «0» Одеського морського порту») на вказаних об’єктах, земснаряд повинен підняти з морського дна більше 43 тис. м.куб. грунту. Роботи планується виконати до 31 травня ц.р. Під час проведення днопоглиблення за безпекою мореплавства на Підхідному каналі та Нафтогавані слідкуватиме Служба регулювання руху суден ПРРС «Одеса», здійснюватиме контроль за роботами Служба капітана порту та Головна диспетчерська порту, відповідно до діючих «Обов’язкових постанов по морському порту Одеса».

Як повідомив на минулому тижні інформресурс ДП «АМПУ» www.uspa.gov.ua, загалом обсяг експлуатаційного днопоглиблення морських портів та каналів, виконаного власним флотом Адміністрації морських портів України та підрядними організаціями на замовлення ДП «АМПУ», у 1 кварталі поточного року перевищив 2 млн. кубічних метрів ґрунту. Роботи виконувались на ГСХ «Дунай-Чорне море», Бузько-Дніпровсько-лиманському та Херсонському морському каналах, а також на підхідних каналах Маріупольського, Бердянського і Білгород-Дністровського портів.

«Експлуатаційне днопоглиблення супроводжується заходами із безперервного комплексного екологічного моніторингу впливу на стан довкілля та платежами до відповідних бюджетів на відшкодування збитків водним та рибним ресурсам», – йдеться у повідомленні ДП «АМПУ».