Дозвіл АМКУ на концесію порту Херсон засвідчує готовність Української держави до заходу стратегічних інвесторів, – Владислав Криклій

Дозвіл АМКУ на концесію порту Херсон засвідчує готовність української держави до заходу стратегічних інвесторів. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій, коментуючи рішення Антимонопольного комітету України про дозвіл ТОВ «Рисоіл-Херсон» концесіонувати морський порт Херсон.

«Дозвіл АМКУ на концесію порту Херсон засвідчує готовність української держави до заходу стратегічних інвесторів. У випадку з кейсом «Рисоіл-Херсон» нам вдалося продемонструвати, що проект концесії був підготовлений відповідно до найкращих міжнародних практик державно-приватного партнерства, а конкурс проведений чесно та прозоро.  Позитивне рішення АМКУ доводить, що проект концесії порту Херсон, так само як і порту Ольвія, був розроблений якісно – згідно з найвищими міжнародними стандартами із повним дотриманням чинного національного законодавства. Україна готова пропонувати та реалізовувати перспективні концесійні проекти у галузі транспортної інфраструктури», – заявив Владислав Криклій.

Нагадаємо, переможцем концесійного конкурсу в порту Херсон стала компанія ТОВ «Рисоіл-Херсон», яка має інвестувати 215 млн грн.

Важливою умовою концесійного договору стала необхідність отримання дозволу АМКУ на концентрацію.

У кінці січня 2020 року до АМКУ надійшла заява на опосередковане набуття ТОВ «Рисоіл-Херсон» контролю, шляхом одержання в концесію, над активами у вигляді єдиного майнового комплексу, що належать ДП «Херсонський Морський Торговельний Порт» (м. Херсон, Україна) і ДП «Адміністрація морських портів України» (м. Київ, Україна) та разом забезпечують здійснення господарської діяльності із надання стивідорних послуг у морському порту «Херсон».

Ураховуючи, що концесія не призводить до монополізації чи суттєвого обмеження конкуренції на товарних ринках України, АМКУ надав дозвіл на заявлену концентрацію.