Виконуючий обов’язки директора маріупольскького порту Юрій Балан розповів про підсумки роботи порту в 2019-му році. В порівнянні з 2018-м роком обсяги вантажоперевалки збільшилися з 5303,6 тис. т до 5770,9 тис.
Але фінансові результати могли буди кращими. Так, через несприятливу для підприємств, що займаються зовнішньоекономічною діяльністю, курсову різницю між доларом та гривнею, Маріупольський порт втратив в минулому році 57 млн. грн.
Варто відзначити, що незважаючи на об’єктивні складності, керівництво підприємства, виконуючи свої соціальні зобов’язання перед працівниками, знайшло можливість зробити всі соціальні виплати у відповідність з колективним договором. Виконав всі свої зобов’язання Маріупольський порт і перед державою, перерахувавши в 2019 році до бюджетів всіх рівнів та цільових фондів 358,5 млн грн.
Що стосується поточного року, то в 2020-му заплановано обсяги вантажоперевалки у розмірі 7 млн т. На інвестиційний розвиток намічено направити близько 300 млн. грн. З них – 132 млн. – на завершення спорудження першої черги зернового терміналу та проектування другої черги; 6,5 млн – на початок будівництва критого складу для зберігання вантажів на 3-му районі та інші проекти; 16,5 млн. – на оновлення вантажозахоплювальних механізмів; 21,5 млн. – на модернізацію і реконструкцію перевантажувальної техніки.
У нинішньому році також заплановано збільшення фонду оплати праці до 536 млн грн. (в 2019-му він склав 472,8 млн грн). Середня по порту зарплата повинна збільшиться з 13130 до 15966 грн., серед докерів – з 16580 до 17860 грн.