Морська охорона отримала нові катери для Одеського та Маріупольського загонів

Нові спеціалізовані малі катери українського виробництва для відділів спеціальних дій Одеського та Маріупольського загонів морської охорони пройшли ходові випробування та поповнили корабельно-катерний склад морських прикордонників.

Переможці тендеру на будівництво катерів для спецпідрозділу морських прикордонників харківське підприємство «Бріг ЛТД» не вперше реалізує проект мілітарі-співробітництва, отже, підхід до виконання замовлення глибокий і зважений. «Незважаючи, що основна продукція підприємства – товари для активного відпочинку і спорту, тим не менш, особиста громадянська позиція керівників і трудового колективу є провідним мотивом участі у створенні катерів для захисників морських кордонів», – зауважив директор «Бріг ЛТД» Олег Ісенко.

Регіональним управлінням Морської охорони було розроблено технічне завдання та сформульовані чіткі вимоги до майбутніх катерів: швидкість, маневреність, місткість, дальність плавання, оснащення сучасною навігаційною та радіолокаційною технікою, засобами зв’язку, ергономічність корпусу, витрат пального і т.п.

Тож, малі катери оздоблені стаціонарним дизельним двигуном, мають запас пального понад 300 літрів, максимально можуть вмістити 11 бійців, прийняти на борт в загальному 1500 кг, тобто збільшену штурмову групу в повному екіпіруванні та озброєнням. Важливо, що ці катери оснащені спеціальним трапом для підняття водолаза, що дозволить проводити підводні огляди суден, наприклад, на рейдових стоянках або у відкритому морі до заходу судна в порт. А також, в комплекті з катером поставлений трейлер для наземного транспортування катеру. Таким чином, спецпідрозділ має підвищену мобільність і може переміщуватися для точкових дій на різних ділянках узбережжя та різних водоймах прикордоння.

Бійці спецпідрозділу безпосередньо брали участь у прийманні катерів та у випробувальних маневрах, перевіривши на собі всі заявлені характеристики. На ходових випробуваннях «Бріги» продемонстрували швидкість від 32 до 35 вузлів (близько 70 км/год), залежно від завантаження.

Вже з початком нового навігаційного сезону підрозділи спеціальних дій на Азовському і Чорному морях виходитимуть на службу на нових катерах.