Делегація з Німеччини відвідала контейнерний термінал на Карантинному молу

Гостей приймали віце-президент із суспільно-політичних відносин ДП «КТО» Світлана Ярова і комерційний директор Ігор Яровенко. В презентації, яку представив І.Яровенко, було наочно продемонстровано, як розвивалася компанія протягом 18 років, як створювалася і розвивалася клієнтська база, залучались вантажопотоки. розвивалась логістика доставки вантажів, впроваджувалась диверсифікація роботи терміналу. За роки співробітництва з портом компанія інвестувала 150 млн. євро в розвиток потужностей підприємства. Протягом кількох років ДП «КТО» займає позицію лідера контейнерного ринку України.

Значне місце було відведено проекту «Карантинний мол», який компанія реалізую разом з АМПУ в особі адміністрації Одеського порту. По закінченню перегляду відеоматеріалів почалася жвава дискусія, в якій взяли участь не тільки бізнес, а й представники Посольства Німеччини в Україні.

Після презентації члени делегації відвідали нові причали 1-к і 2-к, оглянули тилові складські площі.

Я вже вдруге відвідую контейнерний термінал, куди вкладені німецькі інвестиції, – сказав керівник проекту ATU Андре Піллінг.– Мене дуже вразила успішна співпраця українського держпідприємства і німецького бізнесу … Сьогодні склад нашої делегації змішаний: до неї увійшли представники економіки, асоціацій , ТПП, учасники нашого проекту. Більшість членів делегації вперше в Одесі і на терміналі. Для них дуже важливо самим побачити, як розвивається контейнерний бізнес в Україні, зрозуміти, які логістичні можливості доставки вантажів існують між Одесою і Гамбургом. Особливо це цікавить представників комерційних фірм, асоціацій, оскільки останнім часом багато німців отримують зі ЗМІ негативну інформацію про Україну. Це створює певні проблеми в торгівлі між двома країнами, в інвестуванні в економіку вашої країни, оскільки для бізнесу, перш за все, важлива довіра. 

Далі А.Піллінг зазначив, що після відвідування терміналу, члени делегації розкажуть своїм колегам про те, що побачили, про те, як працюють німецькі інвестиції в Україні. Дуже важливо, підкреслив керівник проекту ATU, вивести українські продукти на німецький ринок. «Як житель Гамбурга мушу зауважити, що багато українських продукти, які продаються в наших магазинах, потрапляють до нас через Польщу. І в ваших супермаркетах, зокрема у Таврії, ми бачили німецькі товари, які прибули в Україну через Польщу. У той же час ми зацікавлені в прямих торгових відносинах», – резюмував А.Піллінг.