Розпочато експлуатаційне днопоглиблення на 1 коліні Херсонського морського каналу

27 липня філією «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» розпочато експлуатаційне днопоглиблення на 1 коліні Херсонського морського каналу з метою підтримки його паспортних глибин.

Відповідно до технічного завдання, загальний обсяг днопоглиблення складає 143 тис. куб.м.

Роботи виконує власний днопоглиблювальний земкараван «Ріон». Днопоглиблення розпочато одразу після завершення планового докового ремонту всіх суден каравану: самохідної грунтовідвізної шаланди «Кримська-9», мотозавозні «МЗ-318» та, безпосередньо, самого багаточерпакового земснаряду «Ріон».

До речі, враховуючи, що ремонт г/ш «Кримська-9» було завершено ще на початку травня та з метою мінімізації простою суден технічного флоту в міжремонтний період, керівництвом АМПУ було прийнято рішення щодо здійснення експериментального днопоглиблення технікою різних філій: плавкраном з грейфером «ПК-4/63» Одеської філії, г/ш «Кримська-9» філії «Дельта-лоцман», буксиру «Дунай» Херсонської філії, буксирам «Титан» та «Смілий» Чорноморської філії. Завдяки такому комплексному використанню власного днопоглиблювального флоту та злагодженій співпраці екіпажів зазначених плавзасобів, протягом травня-липня поточного року в акваторіях Одеського та Чорноморського портів було проведено днопоглиблення біля 15 причалів.