Магістральний шляхопровід завдовжки 6,2 км є для Одеського порту є основною транспортною магістраллю, що з’єднує термінали підприємства з окружною дорогою. За минулий час (перші чотири черги шляхопроводу були здані близько 20 років тому – Ред.) покриття шляхопроводу неабияк постраждало від великої кількості ТІРів, що пересуваються по ньому.
За словами головного інженера адміністрації порту Олексія Калюжного, для підтримки магістралі в експлуатаційному стані поряд з поточними ямковий ремонтом необхідно було провести заміну покриття на окремих ділянках. Була проведена процедура закупівлі послуг через платформу Prozorro, в результаті якої обрані два підрядники – “Евродор” (5 чергу) і “Гранд Лайн Констракшн” (4,6 черги).
– Ремонт покриття шляхопроводу – одна з наших стратегічних завдань, – зазначив начальник адміністрації порту Ігор Ткачук. – Ми зацікавлені в збільшенні вантажопотоку, який перевалюють портові оператори, а тому зобов’язані створити всі умови для доставки вантажів автотранспортом. Це питання конкурентоспроможності нашого порту. Завдяки підтримці АМПУ в нинішньому році нам вдалося запланувати і виконати ремонт покриття 3, 4, 5, 6 черг на суму понад 6 млн. грн. Крім того, плануємо в цьому році продовжити реконструкцію вантової ділянки першої черги шляхопроводу, вартістю 57 млн. грн. Нагадаємо, що в 2018 році ми вже модернізували залізобетонну ділянку першої черги (від портового холодильника до спуску в районі другої черги).
Як уточнили в службі будівництва, в середині травня розпочались роботи Станом на 10 червня заміна покриття на 4,5, 6 чергах загальною площею близько 8 тис. кв. м практично завершена. Затримка сталася через дощі. На третій черзі підрядник виконує ямковий ремонт.
Таким чином, завдяки оновленому покриттю вдасться створити сприятливі умови для великовантажного транспорту, що доставляє вантажі в Одеський порт.