Землесос «Меотида» розпочав днопоглиблення у порту Маріуполь

Судно розпочало роботи на підхідному каналі Вугільної гавані Маріупольського морського порту з метою підтримки його паспортних глибин. 

Згідно з технічним завданням, загальний обсяг днопоглиблення складає 145 тис. куб. м.
Задля стабільної й ефективної роботи «Меотиди» в українських портах Азовського моря філія «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» забезпечила проведення планового докового ремонту судна на потужностях підрядника, обраного на відкритому тендері. Було проведено комплекс робіт з ремонту гвинторульового
комплексу, палубних механізмів, насосів, систем гідравліки і автоматики, капітальний ремонт головних двигунів, виконаний значний обсяг фарбувальних робіт. Після ремонту, у рамках огляду Реєстром судноплавства України, судно успішно пройшло ходові і швартові випробування з перевіркою працездатності усіх систем і механізмів, і отримало класифікаційне свідоцтво з терміном дії до 2024 року.

Нагадаємо, наприкінці квітня Адміністрація морських портів України уклала договір на проведення експлуатаційного днопоглиблення в порту Маріуполь з ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут», яке перемогло у відкритому тендері філії Днопоглиблювальний флот ДП «АМПУ» в системі Рrozorro. Підрядник має виконати днопоглиблення в порту Маріуполь в обсязі 1,98 млн куб. м. Основні роботи (1,87 млн куб. м) необхідно буде провести на підхідному каналі Вугільної гавані і 115 тис. куб. м – в акваторії порту. Перебазування днопоглиблювального флоту підрядника в Маріупольський порт заплановано на середину червня.

Довідково.
Самовідвізний трюмний землесос “Меотида” призначений для виконання експлуатаційних і
будівельних днопоглиблювальних робіт. Судно побудоване в 2010-2012 рр. компанією “Damen
Shipyards Gorinchem” (Нідерланди). Розвантаження може виконуватися: на підводні звалища через
донні люки, на берегові гідровідвали через пульпопровід, методом рефулірування “Rainbow” через
носове сопло.