Відбулась зустріч Голови Державної служби морського та річкового транспорту України (Морської адміністрації) Дмитра Петренка та Генерального секретаря Меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris Memorandum of Understanding on Port State Control (Paris MOU) Люка Смолдерса. Про це повідомила прес-служба Морської Адміністрації.
Дмитро Петренко поінформував Люка Смолдерса про те, як відбувається процес реформування галузі морського та річкового транспорту України, про те, які зміни вже відбулись та які на черзі. Зі свого боку Люк Смолдерс відзначив прогрес у цьому процесі реформування, що відбувається та закликав і в подальшому незмінно дотримуватися запровадженого курсу реформ.
Між обома керівниками відбувся активний обмін думками щодо перспектив вступу України до Паризького меморандуму (Paris MOU). Зокрема, було обговорено запровадження покрокового плану дій щодо набуття членства нашої держави в цій міжнародній організації. Голова Морської адміністрації Дмитро Петренко поінформував Генерального Секретаря Паризького Меморандуму (Paris MOU) Люка Смолдерса, що ініціює підготовку відповідного листа до Міністра інфраструктури України, у якому будуть викладені пропозиції щодо вступу України до Паризького Меморандуму. У відповідь Люк Смолдерс запевнив, що за умови наполегливої та ефективної діяльності державних інститутів і, зокрема, Міністерства інфраструктури в цьому напрямку, Україна має всі шанси вже найближчим часом отримати членство у Паризькому меморандумі.
Довідково:
Паризький меморандум означає Меморандум про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU), підписаний у Парижі 26 січня 1982 року між 14 європейськими державами та після поправок, прийнятих Міжнародною морською організацією, а також різноманітними директивами ЄС, сьогодні нараховує 27 країн-членів і має статус міжнародної адміністративної угоди між портовою владою, що має забезпечувати ефективну систему контролю суден з метою запобігання та усунення
порушень вимог безпеки судноплавства для суден, що заходять у порт, без дискримінації прапора судна.