Маріупольський порт став “Мекою” для іноземних журналістів

У березні Маріупольський порт привертав увагу іноземних журналістів із різних країн і медіаресурсів. Всі вони прагнули зустрітися з директором Олександром Олійником і  дізнатися про ситуацію на підприємстві, в Азовському морі і Керч-Єнікальському каналі.
Так, знімальна група американської телерадіокомпанії Voice of America (Голос Америки) з особливим інтересом сприйняла інформацію про спорудження в порту потужного зернового комплексу.

Кореспондент Генрі Рідгвелл з захопленням сприйняв інформацію про те, що Маріупольський порт не тільки вистояв, а й знайшов в собі сили розвиватися.
«Ми думаємо, що порт – найголовніший стратегічний об’єкт Маріуполя. Тому нам було дуже важливо приїхати до вас , – на самому початку зустрічі з Олександром Олійником відзначили французькі гості: співробітниці Міжнародного французького радіо« MFI »Хелен Габріеліан і Анастасія Беччіо, кореспондентка газети«Libération» Вероніка Дорман. Журналіст популярної французької газети LaCroix Олів’є Таллес і фотограф Антон Скиба цікавилися не тільки проблемами, але також історією підприємства та біографією директора.
У цьому ж місяці Маріупольський порт відвідала знімальна група телеканалу «Al Jazeera» («Аль-Джазіра»), а в рамках прес-туру, організованого Академією української преси спільно з посольством США в Україні – делегація журналістів з Грузії, Чорногорії, Угорщини та України . Після грунтовної бесіди з представниками ЗМІ, Олександр Олійник подякував їм за оперативне та об’єктивне висвітлення проблем українських портів на Азовському морі.