Мер Миколаєва пообіцяв перекрити дорогу до портового елеватора пригрозивши ремонтом інженерних мереж

Провідний інженер з екології Миколаївського портового елеватора Сергій Мут заявив, що інцидент мав місце у дворі по вулиці Заводській, 35 від 5 березня, коли двори і будинки покрив шар білого пилу. Це сталося через вітряну погоду, особливості навантаження кукурудзи і відмови капітана судна брати баласт, щоб опускати корму.

Про це йшлося в п’ятницю, 22 березня, під час засідання виконкому міськради.

Повідомляє кореспондент Iнше ТВ.

– Ми протягом року займаємося перевантаженням на експорт кукурудзи. Кукурудза має таку кількість пилу, що ви самі прекрасно розумієте. Я не сперечаюся, це вже друга скарга, перша була в 2017 році. 5 березня 2019 року за навантаженні кукурудзи на судно «Принцеса Ніколь» був сильний порив вітру у напрямку цих трьох будинків. Тому викид пилу вийшов за межі санітарної зони, на вікна будинків, на стіни. Ще одна важлива причина, у нас навантажувальний пристрій – телескопічні труби, телескоп труби можна висунути до півтора метрів від днища трюму, що різко зменшує викид пилу, але судно «Принцеса Ніколь» відмовляється брати повний баласт і опустити корму, щоб телескоп пішов в трюм. Через це різко підвищується ймовірність запилення.  – розповів Сергій Мут.

На це міський голова Олександр Сенкевич розповів, що при спілкуванні з главою ДП «Адміністрація морських портів України» Райвіс Вецкагансом, той запевнив, що в Миколаївському морпорту не здійснюють подібних маневрів у вітряну погоду.

– Він сказав, що Миколаївський портовий елеватор не погоджує свої дії з Миколаївським морським торговельним портом, проводячи свою роботу самостійно. Навіть за умов, що інші роботи не ведуть, – уточнив він.

Член виконкому Юрій Кормишкін, в свою чергу, здивувався, що капітан судна сам приймає рішення, як йому грузитися в елеваторі.

– За контрактом жоден капітан не може командувати порту, як вантажити. Капітан не має права вам говорити, вантажити з висоти або боком. Це все умови навантаження порту. Не треба говорити, що капітан вам забороняє, – висловився він.

У підсумку Олександр Сенкевич дав керівництву Миколаївського портового елеватора 2 тижні, щоб вони на наступне засідання виконкому розробили і представили заходи, які дозволять уникнути подібних інцидентів. Також він запропонував портовикам зустрітися з місцевими жителями і обговорити питання компенсації за завдані незручності.

В іншому випадку, оголосив Олександр Сенкевич, міська влада вживе заходів, щоб припинити роботу підприємства.

– Навколо вас знаходяться інженерні мережі в критичному стані. У будь-який момент може прийти водоканал, Облтеплоенерго, ТЕЦ, щоб провести ремонт мереж так, що у вас доступу немає підприємство не буде. І ми будемо голосувати за виділення грошей на ремонт цього колектора і труб. Ми ж теж можемо сказати, що ми подумаємо 2 місяці, а розриття і доступ до порту і елеватору буде 2 місяці тривати. Тому у вас двотижневий термін, пропонуйте, – уклав Олександр Сенкевич.