Погодження стратегічних проектів розвитку виробничих потужностей Одеського порту, ситуація з реформуванням служби капітана порту, новий механізм формування тарифів на постачання електроенергії і за понаднормативний скид стічних вод… Ці та інші питання були винесені на чергове засідання Ради Одеського порту, яке відбулось 19 березня, під головуванням начальника адміністрації порту Ігоря Ткачука.У роботі засідання взяли участь заступник голови ДП «Адміністрація морських портів України» Сергій Гронський, директор ДП «Одеський порт» Віктор Войтко, Почесний президент Одеського порту Микола Павлюк, директори і голови правлінь стивідорних компаній-портових операторів, юридичних фірм і галузевих громадських об’єднань.
– Зокрема сьогодні ми проголосували за створення робочої групи, яка буде координувати процес модернізації залізничної інфраструктури порту згідно з рекомендаціями експертів німецького державного концерну «Дойче бан». Також Рада порту дала старт реалізації проекту продовження стінки причалу №42 з метою збільшення пропускної спроможності контейнерного терміналу у Хлібній гавані. Перша і друга черги будівництва за цим проектом передбачають вкладення інвестицій відповідно 20 і 40 мільйонів доларів…
З-поміж іншого ключовим фактором зміцнення конкурентоспроможності порту учасники засідання назвали майбутню автодорогу «Хаджибей-2», наявність якої дасть змогу повністю прибрати за межі житлової забудови Одеси потоки вантажного автотранспорту в/із порту. Учасники засідання домовились спільно лобіювати прискорення строків реалізації даного проекту у органах місцевого самоврядування.
Також на Раді обговорювались проблеми збільшення паспортних глибин операційних акваторій і підхідного каналу, плани реконструкції магістрального автопроїзду порту і оптимізації системи ремонту й обслуговування залізничного господарства, оновлення систем пожежної сигналізації, про створення громадської ради майбутнього Морського музейного центру України, підписання багатосторонніх і двосторонніх меморандумів щодо працевлаштування найманого персоналу підчас реорганізації держпідприємств.