Проектную документацію переглядають так, щоб будівництво проходило тільки по території Росії, а не окупованого Криму. Це дорожче, але дозволяє “убезпечити” проект, вважають в РФ.
Перенесті терміни підготовки проектної документації для будівництва порту запропонувало Міністерство транспорту Росії. З таким проханням міністр транспорту Євген Дітріх звернувся до віце-прем’єру Максима Акімова, який курирує транспорт.
“Були додатково проаналізовані ризики проекту і погоджена з потенційними інвесторами необхідність зміни місця розташування підхідного каналу з метою виключення можливих санкційних обмежень з боку України “, – йдеться в листі Дітріха.
За проектом підхідний канал мав пролягати по території Росії. Восени 2018 року його запропонували прокласти по окупованому Криму – так будівництво можна було здешевити. Але зараз російський Мінтранс вирішив відмовитися від цих планов. Будівництво підхідного каналу в окупованому Криму може викликати санкції як з боку України, так і з боку США і ЕС. Тамань проектуєтся як найважливіший для Росії міжнародний порт. Якщо він виявиться під санкціями, проект втратить привабливість для інвесторів.