Про це повідомляє прес-служба Адміністрації морського та річкового транспорту.
Предметне конструктивне обговорення щодо розмежування повноважень між капітаном порту і службою у складі ДП «Адміністрація морських портів України» (далі АМПУ) і Державною службою морського та річкового транспорту (далі Морська адміністрація) відбулося 11 березня 2019 року, за участі Олександра Басюка (Мінінфраструктури) Alexander Basyuk, Дмитра Петренка (Морська адміністрація) Дмитро Петренко (Dmitriy Petrenko), Райвіса Вецкаганса (АМПУ) та експертів з питань інфраструктури в Американській торговій палаті.
Оформлення прихід/відправлення судна, перевірка суднових документів, робота служби капітана порту, видача документів морякам, плата за оформлення приходу/відправлення судна тощо – ось ті питання, які актуальні на сьогоднішній день.
«Альтернативи реформування немає. І прикладом цього є реформа капітанів морських портів. У тісній співпраці з Національним агентством державної служби України та відповідно до Закону України «Про державну службу» забезпечено проведення конкурсного відбору кандидатів на посади. За результатами конкурсного відбору відбулося відповідне призначення Зазначеною реформою вперше за багато років вдалося реалізувати вимоги законодавства щодо розмежування функцій забезпечення безпеки мореплавства та державного нагляду (контролю) за забезпеченням безпеки мореплавства, тим самим усунуто прямі корупційні ризики в діяльності морських портів та капітанів морських портів. Зараз, капітан морського порту – державний службовець, який виконує функції держави, входить до штату Морської адміністрації. Це той крок, якого міжнародна спільнота вимагала не один рік», – наголосив Голова Морської адміністрації Дмитро Петренко