2018-01-30 09:16:05
6 лютого 2018 року наберуть чинності зміни до Правил плавання і лоцманського проведення суден у північно-західній частині Чорного моря, БДЛК та ХМК
З 6 лютого 2018 року наберуть чинності зміни до Правил плавання і лоцманського проведення суден у північно-західній частині Чорного моря, Бузько-Дніпровсько-лиманському (БДЛК) і Херсонському морському каналах (ХМК).
Як повідомили в Адміністрації морських портів України (АМПУ), відповідний наказ підписано Міністром інфраструктури України 2 січня і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 18 січня цього року.
«Лібералізація Правил плавання без загрози зниження рівня безпеки судноплавства стала можливою завдяки реалізації філією АМПУ «Дельта-лоцман» комплексу дій щодо вдосконалення навігаційно-гідрографічного забезпечення великотоннажного судноплавства в регіоні. Ініційовані нами зміни поліпшать інвестиційний клімат у Миколаївській і Херсонській областях, адже вони передбачають збільшення максимально допустимих габаритів суден, які можуть проходити по каналах, зменшення обмежень щодо цілодобового і двостороннього руху суден, а також практично повне скасування вимог щодо обов’язкового буксирного забезпечення», — розповів керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.
Ще у 2013 році філія «Дельта-лоцман» замовила проведення інженерно-наукових робіт з комплексного аналізу умов забезпечення судноплавства великотоннажних суден по БДЛК і ХМК, зокрема – визначення умов безпечного проведення великотоннажних суден, розміри яких перевищують допустимі, з урахуванням діючих нормативних документів і технічних характеристик судноплавних каналів.
За результатами проведеного аналізу в 2015–2016 роках, було модернізовано навігаційне обладнання на БДЛК і ХМК, що дозволило істотно поліпшити навігаційне забезпечення великотоннажного судноплавства в регіоні у темний час доби і в умовах поганої видимості.
Паралельно з цим, в минулому році було проведено роботу з коригування паспортів БДЛК і ХМК і підготовлено нову редакцію Правил плавання.
Крім того, філією «Дельта-лоцман» замовлено проведення інженерних пошукових робіт і відповідних наукових розрахунків, націлених на подальший розвиток БДЛК і розширення його пропускної здатності, зокрема, з проектування поетапної реконструкції каналу з метою забезпечення для судів дедвейтом 70,0 тис. т на першому етапі цілодобового руху в односторонньому режимі, на другому – розходження суден в цілодобовому режимі зі створенням зон розходження, і на третьому – цілодобового двостороннього руху суден.
Довідка.
Бузько-Дніпровсько-лиманський канал (БДЛК) і Херсонський морський канал (ХМК) – гідротехнічні споруди державного значення, які забезпечують прохід суден з Чорного моря в морські і річкові порти, термінали, суднобудівні і судноремонтні підприємства Миколаївської та Херсонської областей.
Загальна довжина траси БДЛК — 81,368 км, кількість колін — 12, оголошена прохідна осадка суден −10,3 м.
Загальна довжина траси ХМК — 40 км, кількість колін — 3, оголошена прохідна осадка суден −7,6 м.