2017-11-14 14:51:37
Судновласник кинув екіпаж напризволяще під Керчю і заборгував понад $ 88 тис. за вісім місяців.
Дванадцять моряків з судна «Moryak» (IMO 8881266, прапор Палау) опинилися в тяжкому становищі. Судновласник кинув екіпаж напризволяще під Керчю і заборгував понад $ 88 тис. за вісім місяців. Крім того, харчування на борт поставляється нерегулярно.
Моряки звернулися до інспектора ITF в Новоросійську (РФ) Ольги Ананьїної з проханням про допомогу, – розповіли в РПСМ.
Із заяви екіпажу, спрямованої в ITF, випливає, що судно вийшло 18 вересня через Севастополя в напрямку турецького порту Бандирма з вантажем льону вагою 1400 тонн. Серед членів екіпажу – сирієць, двоє українців, решта – росіяни (за даними російської сторони – МБН). Коли «Moryak» дійшов до Босфору, від судновласника надійшло розпорядження слідувати в Керченську протоку, де теплохід знаходиться до цих пір. «За час нашої стоянки в протоці в 12 милях від берега вода доставлялася нерегулярно. Засоби гігієни закінчилися, немає робочого одягу, технічного постачання, але найголовніше: продукти повністю закінчилися вже 5 листопада. Екіпаж голодує … Можливості зійти на берег немає, стоїмо з закритим кордоном». Судновласник не хоче оплачувати витрати агента і портові внески, а моряки залишаються в невіданні щодо своєї подальшої долі.
– Зарплата згідно з відомістю, підписаною капітаном судна, не виплачувалася з березня. Контракти на борту тільки у двох членів екіпажу, так і контрактами їх складно назвати, оскільки вони абсолютно не відповідають вимогам міжнародного законодавства, – каже Ольга Ананьїна. – До речі, згідно з цими контрактами морякам забороняється «організовувати на судні партійні, профспілкові або якісь інші громадські організації та об’єднання».
Коли інспектор ITF почала з’ясовувати, кому слід надсилати «листи щастя», з’ясувалося, що знайти справжнього судновласника, як буває в таких випадках, непросто. Контракти моряків підписані з міфічної компанією Bexley Group, менеджер – українська компанія «Посейдон», колективного договору на судні немає. У документах, отриманих від капітана судна, зазначено, що всі розпорядження відправляються двома представниками судновласника: п. Чистяковим і п. Монастирським, з якими ось уже кілька днів безуспішно намагаються зв’язатися представники адміністрації прапора Палау. До теперішнього моменту вищевказані панове не відреагували ні на запити держави прапора, ні інспектора ITF.
– З моменту отримання інформації про тяжке становище екіпажу найбільш дієву допомогу надали представники страхового клубу British Steamship. Вони оплатили і доставили продукти на судно, вийшли на зв’язок з капітаном і навіть змогли додзвонитися до пана Монастирського, однак поки безрезультатно. Зараз головне – вирішити проблему з виплатою боргу і зміною екіпажу, який вже доведений до відчаю, і ми над цим працюємо, – каже Ольга Ананьїна.
Зазначимо, що компаній під назвою "Посейдон" не так вже й мало. Таку назву мають крюїнги у Маріуполі, Херсоні та Батумі (Грузія).