2017-06-27 14:00:29
Ініціатори створення КП «Миколаївське пароплавство» хочуть затвердити статут підприємства зі статутним фондом в 5000 гривень. ТЕО за три роки досі не розроблене.
Ініціатори створення КП «Миколаївське пароплавство» хочуть затвердити статут підприємства зі статутним фондом в 5000 гривень.
Про це йшлося на засіданні постійної комісії Миколаївської міської ради з питань промисловості, транспорту, енергозбереження, зв’язку, сфери послуг, підприємництва та торгівлі у вівторок, 27 червня- передає inshe.tv.
Член комісії Сергій Ісаков ("Самопоміч") звернув увагу колег на те, що з таким статутним капіталом підприємство подібного рівня навряд чи зможе нормально функціонувати.
– Ми статутний фонд визначаємо в 5000 гривень. А далі що? Є закони України, які говорять, як це підприємство повинно працювати. Крок вліво, крок вправо, спроба до втечі. Далі що? 5000 гривень вистачить на одну місячну зарплату одному співробітнику. Люди на цьому підприємстві будуть перебувати поза штатом? Це не правильно. Люди будуть неоформлені? Це теж порушення законодавства, – сказав він.
Проректор НУК імені адмірала Макарова Едуард Хачатуров, який є одним з ініціаторів створення пароплавства в місті, у свою чергу заявив, що ще в грудні 2014 року був підписаний меморандум з «іноземними компаньйонами», які згодні фінансувати створення і діяльність спільного комунального підприємства.
На це Ісаков заперечив, що раніше йшлося про «унітарне» комунальне підприємство, а не про спільне.
– Назва підприємства складається з двох частин. Перша частина означає його організаційно-правову форму, а друга частина означає дійсно назви. Тому те, що ви почули в написанні меморандуму про спільне комунальному пароплавстві, ми його можемо перенести в другу частину, а не в першу, де є орієнтування на створення організаційно-правової форми підприємства, – відповів Едуард Хачатуров.
За його словами, вдруге ініціатори створення пароплавств і іноземні компаньйони не зустрічалися, однак тільки після реєстрації КП почнуть від них надходитимуть гроші.
Сергій Ісаков звернув увагу колег, що він так і не побачив бізнес-плану підприємства, тому обговорювати питання не стоїть:
– Якщо ми не бачимо всього життєвого циклу цього підприємства, про що ми говоримо?
Голова комісії Володимир Євтушенко і Володимир Садиков (обидва – «Опозиційний блок») запропонували Едуарду Хачатурова зустрітися з Сергієм Ісаковим і обговорити проблему, на що останній запропонував просто надіслати бізнес-план на розгляд депутатів.
Нагадаємо, вперше ідея про створення у Миколаєві комунального пароплавства була озвучена в Миколаєві у серпні 2014 року.
Тоді ані муніципальні посадовці, ані депутати не змогли отримати жодних зрозумілих пояснень щодо функціонування підприємства окрім розповідей про перспективного але анонімного інвестора. При цьому ініціатори створення пароплавства розраховували безкоштовно отримати у власність причали та судна Укррічфлоту.
На громадських слуханнях, які пройшли в місті більш ніж через рік, 28 жовтня 2014 року, ініціатори створення "комунального пароплавства" не змогли представити бізнес-план майбутнього підприємства, відзначаючи, що не готові вкладати кошти в розробку документації, поки не отримають "добро" від міста.
Учасники слухань в цілому підтримали ідею створення пароплавства без будь-яких конкретних вказівок на форму власності, особливо відзначивши, що городяни "не повинні спонсорувати авантюру".
В 2015 році миколаївські депутати заявили, що не створять КП «Комунальне пароплавство» без ТЕО проекту.