2017-06-02 11:18:54
Сумарний обсяг фінансування ремонтних робіт в 2017 році складе 18,278 млн грн.
1 червня 2107 року Адміністрація морських портів України (АМПУ) і ДП «Маріупольський морський торговельний порт» підписали меморандум про співпрацю в рамках будівництва зернового терміналу в тилу причалів №№ 3–4.
Про це повідомляє прес-служба Адміністрації морських портів
Як заявив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, у рамках угоди АМПУ забезпечить реконструкцію причального фронту для будівництва майбутнього зернового терміналу, а також проведе днопоглиблювальні роботи біля причалів № 3–4.
В рамках угоди, АМПУ реконструює гідротехнічну частину причалів №№ 3–4 з приведенням їх до наступних характеристик:
Причал № 3: Довжина — 145м, глибина біля причалу — 9,75 м
Причал № 4: Довжина — 234 м, глибина біля причалу — 9,75 м
Сумарний обсяг фінансування ремонтних робіт в 2017 році складе 18,278 млн грн.
«Маріупольський морський торговельний порт», зі свого боку, після будівництва терміналу планує збільшити обсяг вантажопереробки на 2,0 млн тонн на рік за рахунок залучення суден більшої вантажопідйомності. В результаті запуску терміналу буде створено додатково 60 робочих місць.
Олександр Олійник, в.о. директора ДП «Маріупольський морський торговельний порт» зазначив: «Ми вітаємо проактивну позицію АМПУ і раді розвитку наших партнерських відносин. Будівництво сучасного кластеру зі зберігання і перевалки агропромислових вантажів, реконструкція гідротехнічних споруд, розвиток операційних акваторій дозволить довести обсяг перевалки зерна, олії та шроту через Маріупольський порт до 2,5 мільйона тонн на рік. Це підвищить конкурентоспроможність нашого підприємства».
Старт роботи терміналу заплановано на кінець 2018 року. При цьому, реконструкцію причальної інфраструктури планується завершити до середини 2019 року. Для забезпечення безперебійної роботи комплексу, введення в експлуатацію модернізованого причалу буде проводитися в кілька етапів.
Раніше АМПУ підписала ще два меморандуми про співпрацю з агрохолдингом «Кернел» і портовим оператором «Рісоіл Термінал» в морському порту Чорноморськ. Обидві угоди спрямовані на збільшення вантажопотоку і розвиток портових потужностей.
Нагадаємо, навесні 2017 року АМПУ оголосила два тендери на проведення експлуатаційного поглиблення в акваторії і на підхідних каналах Маріупольського та Бердянського портів. Інформація про це опублікована в системі електронних закупівель ProZorro. Згідно з вимогами замовника, роботи повинні бути проведені до кінця поточного року.