Співробітники БМТП підозрюють новопризначеного керівника у рейдерських діях

2017-04-29 08:58:19

Електронні цифрові підписи посадових осіб порту, які раніше були уповноважені на підписання податкових накладних, наразі заблоковані через зміну даних в ЄДРПН та “втрату печатки” підприємства



З 26 квітня п.р. ДП "Бердянський морський торговий порт" не має можливості для реєстрації податкових накладних у Єдиному державному реєстрі податкових накладних.
Про це повідомив інженер з розвитку вантажопотоку та маркетингу ДП “Бердянський морський торговельний порт” Олександр Глущенко на своїй сторіці в мережі "Фейсбук". (див. додаток)
Він також стверджує, що дана ситуація "виникла внаслідок дій службової особи Бабця Б.М., призначеного Наказом Міністерства інфраструктури України № 41-0 від 18.04.2017р. на посаду в.о. директора ДП “БМТП”. За словами Глущенка Б. Бабець, "перевищуючи посадові повноваження, ініціював внесення змін до Єдиного державного реєстру юридичних осіб. А також в газеті “Південна Зоря" зробив повідомлення, що нібито ДП “БМТП” втрачено печатку."
В зв’язку з цим електронні цифрові підписи посадових осіб порту, які раніше були уповноважені на підписання податкових накладних, опинилися заблокованими. 
На кінець квітня сума ПДВ по незареєстрованим податковим накладним, виписаним у першій половині квітня, складає 119,7 тис. грн. Відповідно ст. 1201 ПКУ порту буде нарахований штраф у розмірі від 10% до 50% від суми ПДВ виходячи з фактичного терміну прострочення.
Якщо електронні цифрові підписи будуть оставатися заблокованими, порт не зможе реєструвати інші поточні податкові накладні. В умовах фактичного зростання вантажопереробки з квітня, значного збільшення плану на травень, лише декадна сума ПДВ очікується у розмірі 2,9 млн. грн. Штрафні санкції складуть сотні тисяч гривень.
Відсутність реєстрації податкових накладних в ЄДРПН також означає, що споживачі послуг порту будуть позбавлені податкового кредиту та будуть вимушені вишукувати власні додаткові обігові кошти. Від споживачів надійдуть претензії щодо стягнення з порту втрачених ними сум – застерігає Глущенко.
На його думку, вкрай негативним розвитком ситуації є повне розривання клієнтами господарських відносин та різке падіння вантажопереробки аж до повної зупинки діяльності порту.