2017-04-04 14:15:48
Найбільша сума інвестицій призначена для модернізації інфраструктури порту Южний
Адміністрація морських портів України має намір в 2017-2018 роках направити 5,59 млрд грн на реконструкцію 12 причалів в 4 портах.
Про це заявив начальник інженерної служби АМПУ Володимир Полухін на конференції "День розвитку портової інфраструктури", організованої за сприяння Американської торговельної палати в Україні (АСС), передає ЦТС.
Найбільша сума інвестицій призначена для модернізації інфраструктури порту Южний, самого глибоководного порту в Україні. За 2,065 млрд грн АМПУ планує реконструювати тут причали № 5,6,7,8.
"Все причали після реконструкції повинні бути вирівняні в одну лінію", – зазначив Володимир Полухін.
Глибини зазначених причалів порту Южний збільшаться в такий спосіб: № 5,6 – з 18 до 21 м, № 7 – з 14 до 19 м, № 8 – з 14 до 17 м. У 2017 році АМПУ планує розробити і затвердити проект реконструкції причалів.
Більш 1,466 млрд грн буде направлено на розвиток причальної інфраструктури порту Чорноморськ. На ці кошти АМПУ проведе реконструкцію причалів № 1,2,7,8. В результаті їх глибина збільшиться до 15 м з нинішніх 9,75 – 13 м. Також причали № 7,8 в перспективі можуть бути поглиблені до 16 м.
В Одеському порту буде облаштовано 2 причали. 1,066 млрд грн буде направлено на реконструкцію причалу № 7, глибина якого збільшиться з 11,5 до 13,5 м.
Ще 332,8 млн грн буде витрачено на будівництво причалу № 1-з в Одеському порту. Цей проект вже реалізується, здана в експлуатацію перша черга.
"Цей причал історично був переданий від судноремонтного заводу. Повноцінного причалу там не було", – уточнив Полухін. За його словами, на цьому причалі буде побудований зерновий елеватор. Глибина біля причалу буде 12 м, з перспективою збільшення до 13,5 м.
Також АМПУ планує реконструювати причали № 3, 4 в Маріупольському порту. На цих причалах планується перевалювати зерно.
Крім того, в 2017-2018 роках АМПУ планує підготувати ТЕО для ряду інших проектів. Йдеться про будівництво причалів № 6-10 в Бердянському порту, причалів №14а та №16 в Миколаївському порту, а також реконструкції причалів №9, 10, 11-17 в порту Чорноморськ, № 3 в порту Ізмаїл, № 12-13 в порту Одеса і № 2, 14 в порту Маріуполь.