2017-02-24 12:54:57

ITF поширює інформаційну листівку c роз’ясненнями, яке саме судно і екіпаж можна називати “кинутими”.



Міжнародна федерація транспортників (МФТ / ITF) випустила інформаційну листівку c роз’ясненнями, яке саме судно і екіпаж можна називати "кинутими".
Як повідомили в Профспілці працівників морського транспорту України, листівку приурочили до вступу в силу нових поправок до Зведеної конвенції МОП "Про працю в морському судноплавстві" 2006 року (MLC-2006) щодо покинутих судновласником моряків.
Отже, згідно інформації ITF, першими ознаками того, що екіпажу загрожує доля «кинутого», є такі:
– Судновласник відмовляє в репатріації, хоча трудовий контракт вже підійшов до кінця;
– Судновласник відмовляється поповнювати запаси провізії, питної води, палива;
– Судновласник затримує заробітну плату екіпажу більше двох місяців.
 Якщо на судні має місце хоч одна з перерахованих проблем, то, згідно з міжнародними правилами, записаним в MLC, 2006, екіпаж вважається «кинутим».
ITF і Профспілка працівників морського транспорту України закликають моряків діяти швидко і не чекати, поки ситуація загостриться.