2017-01-26 09:50:37
На сьогоднішній день існує більше десятка ідей розвитку порту
Місто Миколаїв може виступити концесіонером порту "Ольвія". Такий варіант управління підприємством озвучив Миколаївський міський голова Олександр Сєнкевич в ході на засіданні робочої групи консультантів Проекту концесії ДП «СК« Ольвія», проведеному в порту спільно з представниками обласної та міської влади 25 січня.
У засіданні взяу участь і представник Міністерства інфраструктури України, менеджер Проекту концесії порту Тарас Бойчук, який повідомив: на сьогоднішній день існує більше десятка ідей розвитку порту, і вибір найбільш успішного з них буде залежати від знайдених підходів і своєчасних рішень як на рівні міста, так і на рівні держави.
В свою чергу Олександр Сенкевич розповів про своє бачення розвитку ситуації, зазначивши, що хоча при обговоренні Проекту концесії порту йдеться про державно-приватне партнерство, він мріє про розвиток державно-муніципального партнерства, коли місто було б максимально зацікавлене у збільшенні вантажопотоку, що йде через місцеві порти.
– Чому б місту Миколаєву не стати орендарем (концесіонером) порту «Октябрськ» (колишня назва порту – МБН)? – прозвучало серед заяв міського голови.
– На сьогоднішній день, Стивідорна компанія «Ольвія» та філія «Октябрьск» ДП «АМПУ» – це близько 75-ти мільйонів гривень на рік платежів до місцевого бюджету, – зауважив Тарас Бойчук у відповідь на міркування Олександра Сенкевича про те, що було б добре б місту отримувати дохід від перевалки вантажів миколаївськими портами. – І якщо буде концесія, то потрібно розуміти, що це буде кратне збільшення цієї цифри, плюс збільшений земельний податок (земля буде надаватися концесіонеру в оренду).
Більш того, прийнятий закон про дорожній фонд, і міністр інфраструктури наполягає на тому, щоб частина грошей цього фонду йшла на місця. Ми також розглядаємо варіанти залучення майбутнього концесіонера до фінансування будівництва доріг …
Начальник управління промисловості та розвитку інфраструктури Миколаївської ОДА Едуард Волошинович запевнив присутніх, що обласна держадміністрація готова «включатися» і координувати роботу з обговорюваного напрямку, зазначивши однак, що питання про виділення землі під плановану нову гілку дороги може впертися в «приватників», які володіють земельними ділянками, але і це питання він назвав вирішуваним.
– Новий глава ОДА в грудні 2016 року прийняв розпорядження про створення робочої групи з реалізації проекту будівництва об’їзної дороги та суміжній залізничної гілки за межами міста Миколаєва до об’єктів промислової зони, розташованим на території Корабельного району, – розповів представник облдержадміністрації.
– Ми повинні розвиватися в гармонії: місто, область, портова інфраструктура, – говорить начальник філії «Октябрьск» ДП «АМПУ» Андрій Єгоров, акцентувавши увагу на «викривленні» ситуації, що сталася за останні роки. – Ми зацікавлені у всіх формах фінансування інфраструктури міста та області … І ми повинні бути всім цікаві: і місту, і області, і, в першу чергу, населенню, зокрема Корабельного району. Ми завжди готові на будь-який діалог, і поділитися якимись засобами завжди готові. Але потрібна законодавча база.
за матеріалами korabelov.info.