До Адміністрації Маріупольського морського порту з робочим візитом завітали експерти пілотного проекту «Обґрунтування інвестиційного проекту «Підвищення пропускної спроможності залізничного маршруту Запоріжжя – Маріупольський порт» Алан Горді та Жан-Мануель Жилі. Про це повідомляє прес-служба Маріупольского порту.
Як пояснили експерти, зазначений проект є складовим компонентом проекту технічної допомоги європейського Союзу «Допомога органам влади України в удосконаленні менеджменту циклом інфраструктурного проекту» і їхній візит до Маріупольського морського порту викликаний необхідністю отримати максимально вичерпну та достовірну інформацію щодо діяльності Маріупольського морського порту, а особливо – об’єктивно дослідити пропускну спроможність залізничного маршруту Запоріжжя – Маріупольський порт та взаємодію порту з Укрзалізницею. Начальник Адміністрації Маріупольського морського порту Ігор Барський та директор ДП «Маріупольський морський торговельний порт» Олександр Олійник розповіли гостям про поточний стан справ в Маріупольському порту, ознайомили
експертів з динамікою зниження обсягів перевалки вантажів у зв’язку з подіями на Сході України та ситуацією у Керченській протоці, обговорили проблеми втрати основних логістичних маршрутів та основних вантажопотоків.
Особливу увагу учасники зустрічі приділили проблемам залізничного сполучення. Після початку воєнних дій на Донбасі, Маріупольський порт втратив основний залізничний шлях, яким вантажі доставлялися в порт – Ясинувата-Маріуполь, і тепер Маріуполь з’єднується з іншими регіонами України по залізничній дорозі через перегін Запоріжжя-Камиш Зоря-Волноваха з пропускною спроможністю 25 пар поїздів на добу. Удосконалення залізничних об’єктів транспортної інфраструктури на відрізку, яким вантажі доставляють в порт, має вкрай важливе значення для міста Маріуполя і Маріупольського порту, оскільки це дозволить збільшити пропускну спроможність та, відповідно, надасть Маріупольському порту нові можливості для розвитку.