З 1 серпня Ізмаїльський морський торговельний порт перейшов на неповний робочий тиждень тривалістю 32 години (додатковий вихідний день – п’ятниця). Звичайний графік роботи зберігається для працівників, задіяних у вантажних операціях.
Як пояснив директор порту Андрій Єрохін, необхідність в скороченому робочому дні викликана зниженням перевалки рудної групи вантажів, яка займає значне місце в структурі вантажоперевалки підприємства.
Причину зниження обсягів перевалки залізорудної сировини керівник підприємства пояснює аварією на шахті Corrego di Feijao (Бразилія), що належить одній з найбільших в світі гірничодобувної компанії Vale SA, а також світовою кризою на ринку металопродукції.
Багато металургійні комбінати як в Україні, так і в Європі вирішили зробити перерву в роботі і зупинилися на профілактичний ремонт, коментує А.Ю. Єрохін. Потреба в сировині знизилася, що призвело до зменшення обсягів її перевалки.
– Фахівці стверджують, що подібна ситуація триватиме, за оптимістичними прогнозами, – до кінця вересня, – уточнив Андрій Юрійович. – Песимістичний прогноз стверджує, що подібний стан справ на ринку затягнеться до кінця року.
Слід додати, що раніше подібну кризу можна було б компенсувати перевалкою вугілля. Однак перевалка вугілля в Ізмаїльському порту скоротилася практично до нуля, і саме рудної групою вантажів підприємство компенсувало відсутність вугілля. Тому нинішня криза в галузі може змусити керівництво вдатися до непростих рішень.