Спілкуючись з портовиками в форматі “без краватки”, Олександр Олександрович підводив підсумки минулого року, аналізував поточну обстановку та розповідав про плани на майбутнє
Незважаючи на труднощі, Маріупольський порт був і залишається прибутковим підприємством, а доля портовиків для керівництва в пріоритеті.
– Зараз складний час для всіх. І, за великим рахунком, логічно б було провести оптимізацію і скоротити близько тисячі співробітників. Але ми ніколи на це не підемо. Навпаки, ми повинні підтримати кожного, хто працює на підприємстві, – зазначив Олександр Олійник.
Директор наголосив, що всі виплати і пільги, передбачені колективним договором, будуть збережені, а заробітна плата портовиків зросте вже в цьому році.
Серед проблем, ставших на шляху підприємства, – військові дії, будівництво та введення в експлуацію Керченського мосту, а також тотальний огляд суден на протоці. Як наслідок – відмова судновласників заходити в акваторію Маріупольського порту. Проте, на даний момент, потрохи ситуація вирівнювнюється.Особливо гостро стоїть питання днопоглиблення. Співробітники АМПУ двічі намагалися вирішити цю проблему і ввести підрядників. Однак, через положення в регіоні, компанії співпрацюють неохоче. Але ж все одно ця проблема стоїть в пріоритеті і ми сподіваємося, що найближчим часом нам буде повернено паспортну глибину.
Говорили і про розвиток Маріупольського порту. Як зазначив Олександр Олександрович, ми активно розвиваємося, вкладаємо кошти в перспективні проекти і впроваджуємо нові технології. Так, в серпні-вересні планується здача першої черги будівництва зернового терміналу і вже восени ми почнемо вантажопереробку врожаю цього року. Встановлена в 2017 році гелиосистема, допомагає значно економити кошти на споживанні газу.
Враховуючи все вищесказане, Олександр Олександрович зазначив, що з таким колективом ніякі труднощі не лякають, а підтримка та довіра співробітників щодня мотивує на подальший розвиток.