Роботи по будівництву залізничної частини Керченського мосту йдуть повним ходом. На сьогоднішній день вже виконані 19 км шляхів. Про це в ході прес-туру повідомив начальник ФКУ УпрДор «Тамань» Кайрат Турсунбеков, – передає Керчь.ФМ.
«На сьогоднішній день виконані 19 кілометрів шляхів, будуються виробничі бази для служб моста. Триває встановлення шумоізоляційних екранів. До осені повинні завершити укладання шляхів повністю і по ним пройде технологічний поїзд. Це плануємо в серпні.
Будівництво йде за планом. Варто відзначити, що третина нашої роботи було в період штормового попередження – це 960 годин.
Повна реалізація проекту, як і планувалося, буде до грудня поточного року», – повідомив Турсунбеков.
«Зараз вже укладені 19 кілометрів рейкошпальної решітки з 38, так що ми досягли екватора. Укладання відбувається відразу секціями. Шви між секціями будуть заварені, утворюючи безстикові ланки довжиною 440 метрів кожна. Між ними будуть встановлені 84 комплекти спеціальних зрівняльних стиків, тим самим роблячи дорогу максимально безшумною – це так званий «оксамитовий шлях». Зрівняльні стики також сприятимуть знімати напругу в металі рейок через перепад температур, що збільшить їх зносостійкість », – сказав Чібишев.
«З точки зору розвитку Криму ми це (ефект від запуску Кримського моста – прим. ТАСС) відчули в перший рік після відкриття моста. У нас на 30% збільшилася кількість відпочиваючих, які приїхали до Криму в 2018 році. Ми впевнені, що найближчим часом завдяки запуску ще залізничного моста ми вийдемо на показники десь радянського періоду, а це 10 млн відпочиваючих », – сказав сенатор від Цеков.