Керівництво Адміністрації та профспілкової організації Бердянського морського порту відзвітувало перед колективом про головні здобутки та втрати 2018-го року та окреслило плани і перспективи на наступний.
“Протягом нього2018 року нам вдалось виконати лише трохи більше половини затвердженого плану (57,1%). Втрати ж в фінансовому еквіваленті склали 18,5 млн грн. У зв’язку зі складною ситуацією на підприємстві довелось провести і певну реорганізацію, восени 2018 року штат скоротився на 22 одиниці та становить тепер 283 співробітника, – повідомила заступник начальника з фінансів та економіки Валентина Менжинська.
Протягом минулого року вдалось здійснити та розпочати багато важливих проектів. Особливу увагу Адміністрація приділила енергоефективності порту – так, наразі триває облаштування нової кабельної лінії від ТП «Запоріжжяобленерго» напряму до порта. Разом з тим вдалось здійснити технічне переоснащення трансформаторних підстанцій (замінили понад 40 комірок).
Виконали протягом року і ремонт підкранових колій причалів №1,2,3,4. Майже до завершення доходить відновлення залізничної інфраструктури порту. Наразі силами АМПУ вже вдалось відновити більше 90% колії, роботи в цьому напрямку продовжуються.
Двічі за рік в Бердянську проводив роботи із експлуатаційного днопоглиблення землесос АМПУ «Меотида». Наразі Адміністрація в очікуванні результатів масштабного днопоглиблювального тендеру.
Успішним для Бердянського порту цього року став і експеримент із опрацюванням нового та унікального вантажу – комплектуючих вітрової електростанції.
Значну увагу Адміністрація приділяла і охороні праці та покращенню її умов – повідомив голова профспілкової організації Василь Гривко. Він повідомив, що протягом року виконувались всі соціальні забов’язання: успішно функціонували база відпочинку та спортивний клуб. Профспілковим комітетом виділялись кошти на оздоровлення, лікування, привітання з ювілеями, проведення операцій та інше.
Підсумовуючи, Олександр Барчан подякував всьому колективу за сумлінну працю та зазначив, що спільними зусиллями нам вдасться зробити ще більше аби модернізувати портову галузь регіону та вивести її на новий рівень.