HR-менеджмент: вимірні цілі – зрозумілий результат

У рамках реалізації стратегії розвитку персоналу ДП «АМПУ», 29–30 листопадана базі Южненської філії ДП «АМПУ» відбувся бізнес-тренінг для керівників структурних підрозділів філій ДП «АМПУ», що відповідають за роботу з персоналом.

Основним завданням тренінгу, присвяченого новій концепції HR-менеджменту було отримання фахівцями підприємства нових навичок, що дозволяють здійснювати управління персоналом, виходячи з того, що стратегічні цілі мають бути вимірними, а значить — керованими. Це стосується як роботи, пов’язаної з управлінням персоналом, так і роботи підприємства в цілому.

«Мета бізнес-тренінгу — ознайомлення учасників з новими концепціями управління персоналом, які добре зарекомендували себе в країнах з розвиненою ринковою економікою, а також активно застосовуються деякими вітчизняними приватними компаніями і корпораціями. Найближчим часом ми плануємо організувати навчальні тренінги з системи оцінки ефективності персоналу і розробки KPI»,— прокоментувала результати чергового етапу навчання начальник служби персоналу ДП «АМПУ» Ольга Кузьміна.

За її словами, кількісна оцінка стратегії управління персоналом підприємства є одним з ключових показників ефективності або KPI (Key Performance Indicators). Показники ефективності, а також механіка їх досягнення, у свою чергу, мають бути ясними і зрозумілими для співробітників на усіх рівнях компанії. У такому разі KPI стануть основою для мотиваційної матеріальної і нематеріальної дії (як прямої, так і непрямої) і стимулюватимуть розвиток персоналу і підприємства в цілому.

Керівник тренінгу — кандидат економічних наук, доцент Тамара Деревянко відзначила, що особливу цікавість учасники тренінгу виявили також до кількісної оцінки іміджу підприємства на ринку праці. «Кожне підприємство на ринку праці має принаймні два іміджі: імідж, що декларується підприємством, через сайт, ЗМІ або PR компанії, і імідж, який складається в мисленніу основнихгравців ринку. Розбіжність в іміджах чинить негативний вплив на керованістьперсоналу»,— сказала експерт. Тому важливоне лише знати про наявність таких розривів в сприйнятті іміджу підприємства, але і активно працювати над їх скороченням.

2018120712