2018-01-19 12:24:44
ДП “Одеський морський торговельний порт” планує зменшити прибуток в поточному році у порівнянні з попереднім в 2,2 рази – до 119,29 мільйона гривень.
ДП "Одеський морський торговельний порт" планує зменшити прибуток в поточному році у порівнянні з попереднім в 2,2 рази – до 119,29 мільйона гривень.
Про це йдеться в фінансовому плані підприємства, який було подано на затвердження уряду 17 січня, передають "Наші гроші".
У фінплані на цей рік також заплановано зниження на 41% чистого доходу від реалізації продукції – до 323,62 млн грн. При цьому собівартість реалізованої продукції зростає на 17%.
При узгодженні позицій підприємство вказало, що зниження доходу пов’язане з діяльністю в акваторії "Одеський МТП" приватних буксирних компаній, зокрема, ТОВ "Екофлот".
Держпідприємство стверджує, що програє приватникам конкуренцію через те, що вони можуть дозволити собі індивідуальний підхід до замовника, без необхідності виконувати соціальні зобов’язання та утримувати профільні активи.
На збільшення собівартості, стверджує ДП, також вплинуло збільшення зарплати працівникам.
В експертному висновку до фінплану вказано зауваження, що не дивлячись на зменшення в 2,2 рази фінансового результату та зменшення на 26% відрахувань державі, зарплатня керівника порту залишилася на рівні минулого року – 310 тис грн/місяць.
У 2016 році зарплата директора була майже вдвічі нижчою і становила 133 тис грн.
Нагадаємо, на початку серпня 2017 року міністр інфраструктури Володимир Омелян повідомив, що замість спільного проекту з світовим портовим оператором "DP World", "Одеський МТП" віддав більше половини послуг буксирного флоту "Екофлоту".
Міністр пообіцяв разом з правоохоронцями знайти інтересантів оборудки.
Натомість, судовий реєстр не містить інформації про кримінальні провадження, де б фігурантом було "Екофлот".
Більш того, в грудні фірма відсудила у "Одеського МТП" 1,23 млн грн. боргів за використання портом приватного буксира.
Через два дні після заяви міністра Омеляна, його заступник Юрій Лавренюк заявив, що порт розірвав договір з "Екофлот", який діяв з початку року.
Але, судячи з фінплану підприємства, фірма продовжує свою роботу.
"Екофлот" було зареєстроване в кінці жовтня 2014 року одеситкою Іриною Ткач. У 2017 році її партнером в фірмі став земляк Сергій Гортопан. Незмінним директором залишається – Катерина Кузьменко. Гортопан також є співвласником ТОВ "Фендроу" разом з Наталією Голінько.
З минулого листопада обов’язки директора Одеського порту виконує уродженець Вінницької області Віктор Войтко. Влітку 2017 року він перейшов на посаду заступника директора порту, а до цього працював в структурі ДП "Укрпошта".
Це державне підприємство у 2015-2016 роках очолював інший вінничанин – Ігор Ткачук, якого в жовтні 2016 року було призначено директором ДП "Одеський МТП".
Ткачук наближений до прем’єр-міністра Володимира Гройсмана і зараз очолює Одеську філію державного підприємства "Адміністрація морських портів України". Брат Ткачука Геннадій є народним депутатом і входить до фракції "БПП "Солідарність".
В грудні керівником ПАТ "Українське Дунайське пароплавство" (Ізмаїл, Одеська обл) призначили Дмитра Чалого, який також працював в "Укрпошті" в команді Ткачука.
За повідомленням видання "Бессарабія-Інформ", новий глава правління Чалий вживає заходів для "рейдерського захоплення" Кілійського суднобудівного-судноремонтного заводу, який є структурним підрозділом "УДП".
за матеріалами "Економічна правда"