2018-01-16 15:38:20
У Мінінфраструктури буде розглядатися питання про об’єднання ДП “Одеський морський торговельний порт” з Одеською філією АМПУ – розповів Райвіс Вецкаганс
В. о. керівника Адміністрації морських портів України (АМПУ) Райвис Вецкаганс заявив, що в Мінінфраструктури буде розглядатися питання об’єднання ДП "Одеський морський торговельний порт" з філією АМПУ в Одесі.
За йогословами наприкінці 2017 року відбулася рада порту "Одеса", де розглядалося питання об’єднання ДП" Одеський морський торговельний порт "з філією АМПУ в Одесі.
"Справа в тому, що на сьогоднішній день у нас існують дві державні стивідорні компанії, – в Миколаєві та Одесі – що не перевалюють вантажі. у Миколаєві діяльність з перевалки почали, а що стосується Одеси, то ДП "Одеський морський торговельний порт" не займається перевалкою. Так склалося історично, оскільки все стивідори орендують у ДП інфраструктуру, орендують крани і займаю ся перевалкою. Пропозиція АМПУ в Мінінфраструктури було прийняти рішення про об’єднання ДП "Одеський морський торговельний порт" з одеською філією АМПУ. Наскільки мені відомо, Рада Одеського порту підтримав таку ініціативу, і надалі це питання буде розглядатися в Мінінфраструктури ", – повідомив Вецкаганс.
Він пояснив, що ДП "Одеський морський торговельний порт» не перевалює вантажі, тому як багато років тому прийняв рішення залучити інвесторів, здати в оренду свої площі і почати спільну діяльність.
"Еволюційно це дійшло до тієї ситуації, коли МТП" Одеса »не перевалює вантажі. Найбільша дохідна частина МТП – це буксирний бізнес, але і в цьому є певні нюанси, тому як в Одесі працюють приватні буксирні компанії. Я бачу один з варіантів подальшого реформування – приєднати ДП "МТП" Одеса "до нашого філії, грунтуючись на функції обслуговування стратегічної інфраструктури – причали, наземна інфраструктура", – зазначив керівник АМПУ.
Вецкаганс розповів, що на сьогоднішній день ДП "МТП" Одеса "в списку неприватизованих підприємств, хоча міністр інфраструктури Володимир Омелян кілька разів піднімав це питання про необхідність приватизації всіх державних стивидоров і вивести їх з неприватизованих активів.
"Але ситуація в тому, що, якщо ми розглядає окремо Одесу, не має сенсу приватизувати підприємство, яке не займається перевалкою. Ми зі свого боку підтримуємо приватизацію маленьких і середніх державних стивидоров. На сьогоднішній день, якщо подивитися статистику, частка державних стивидоров знижується і становить близько 26%, а зниження склало близько 12% в порівнянні з 2016 роком. Вважаю, що уряд повинен підтримати міністра в напрямку приватизації, у вигляді концесійних проектів маленьких і середніх Стіві Орів ", – резюмував Вецкаганс.
за матеріалами Дело