Вецкаганс обіцяє, що по БДЛК в обидва боки підуть “Панамакси”. А може й ні.

2017-11-01 15:33:11

В АМПУ назвали 3 варіанти розвитку Бузько-Дніпровсько-Лиманського каналу



Адміністрація морських портів України має намір провести днопоглиблювальні роботи в Бузько-Дніпровсько-лиманському каналі (БДЛК), а також вивчає кілька варіантів його подальшого розвитку. Один з них дозволить здійснювати заходи суден типу Panamax в режимі цілодобового двостороннього руху.
Про це написав керівник АМПУ Райвис Вецкаганс в колонці на порталі ЦТС.
Зокрема, він повідомив, що найближчим часом на підхідному каналі до порту Миколаїв (13-е коліно БДЛК) планується проведення днопоглиблювальних робіт для підтримки заявлених глибин. Орієнтовний обсяг робіт складе 125 тис. М куб., (Вартість – 29,7 млн ​​грн).
"Крім того, попереду – наймасштабніший проект – реконструкція БДЛК для того, щоб поліпшити навігаційні умови з проведення суден в цілодобовому режимі. Ми докладаємо зусиль до залучення в консультанти міжнародних компаній з ТОП провідних днопоглиблювальних фірм, які мають досвід виконання аналогічних великих проектів. Розглядаємо кілька варіантів розвитку БДЛК: забезпечення цілодобового руху суден довжиною до 230 м в односторонньому режимі, забезпечення цілодобового руху суден довжиною до 230 м в односторонньому ре име зі створенням зон розбіжності, забезпечення цілодобового двостороннього руху суден з збільшення глибин для заходів суден типу Panamax з осадкою до 70 тис. тонн ", – поінформував керівник АМПУ.
Він також зазначив, що виконане раніше днопоглиблення БДЛК, а також проведена в 2015-2017 роках робота по приведенню до нормативних характеристик всіх засобів навігаційного забезпечення на каналі (зокрема, їх підсвічування в темний час доби) дозволили істотно знизити ризики аварій при плаванні суден в темний час доби і приступити до підготовки змін до наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 01.08.2007 № 655 "Про затвердження Правил плавання і лоцманського проведення суден у північно-західній частині Чорного моря, Бузько-Дніпровському лиманському і Херсонському морському каналах ".
На поточний момент, за словами Р. Вецкаганса, наказ про зміну Правил плавання вже підписаний міністром інфраструктури і знаходиться на узгодженні в інших міністерствах.