2017-05-12 15:34:39
Адміністрація морпортів обіцяє забезпечитти необхідні днопоглиблювальні роботи, а стивідорна компанія внаслідок цього має наростити потужності і вантажопотік.
12 травня 2017 року Адміністрація морських портів України (АМПУ) підписала меморандум про співпрацю з компанією ТОВ «СП РІСОІЛ ТЕРМІНАЛ» з метою збільшення обсягу вантажопотоку в морському порту Чорноморськ з одночасним збільшенням рівня глибин.
Як зазначають в Адміністрації морпортів України, це вже друга угода про взаємні зобов’язання бізнесу і АМПУ з розвитку інфраструктури Чорноморського порту. Зі свого боку Адміністрація морпортів обіцяє забезпечитти необхідні днопоглиблювальні роботи, а стивідорна компанія внаслідок цього має наростити потужності і вантажопотік.
Згідно з меморандумом, АМПУ проведе днопоглиблювальні роботи в акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівського філії ДП «АМПУ». Техніко-економічне обґрунтування цього проекту було затверджено Кабінетом Міністрів України в жовтні 2016 року. Сьогодні проект днопоглиблення в порту проходить процедуру затвердження.
Згідно з проектом, очікується збільшення глибини з 12 до 15 метрів. Крім того, буде збільшена глибина підхідного каналу порту до 16 метрів. Всього обсяг днопоглиблення складе 3 104, 7 тис. куб. м. Відповідно до плану-графіка проекту, днопоглиблення стартує в 4 кварталі 2017 року і буде завершено в 2018 році.
«Вибираючи ті або інші об’єкти для інвестування і розвитку, ми керуємося, в першу чергу, економічною доцільністю, а також готовністю регіональних лідерів — як від АМПУ, так і від бізнесу — показати вигоду державі і галузі від реалізації проекту. Адміністрація морських портів завжди підтримує пропозиції філій і інвесторів, спрямовані на реальне збільшення обсягів роботи, і активність за даним проектом в Чорноморську — тому підтвердження»,— заявив очільник АМПУ Райвіс Вецкаганс.
Зі свого боку, згідно з меморандумом, портовий оператор «СП РІСОІЛ ТЕРМІНАЛ» має намір збільшити свої перевантажувальні потужності в порту і забезпечити експортний вантажопотік не менше 3 млн тон на рік. Для цього буде побудований універсальний склад № 2, станція розвантаження вагонів № 2, резервуари силосного типу, транспортна галерея до стику причалів № 10, 11 і уздовж причалу № 11 з установкою суднонавантажувальної машини на причал № 11, двосторонній пірс на стику причалів № 10- 11 з причалами № 11-а і 11-б з установкою суднонавантажувальних машин. Ці нові потужності покликані забезпечити збільшення кількості суднозаходів в порт, і, відповідно, портових зборів.
«Розвиваючи бізнес, ми постійно збільшуємо обсяги перевалки експортних вантажів. Подальше зростання вимагає збільшення можливостей портової інфраструктури, що і є метою нашої співпраці з АМПУ. Підписавши угоду, ми отримали надійного партнера в особі держави»,— сказав керівник компанії ТОВ «СП РІСОІЛ ТЕРМІНАЛ» Олег Фотченко.
Як прокоментував порталу підписання меморандуму директор представництва Risoil S.A. в Україні Шота Хаджішвілі, питання днопоглиблення в Чорноморську вже давно назріло. "Наші зобов’язання – це більше вантажів і суден. Сподіваюся, що АМПУ свої теж виконає, бо без збільшення глибини – порт не виживе, вантаж піде в Миколаїв", – сказав він в інтерв’ю порталу ЦТС.
Раніше, 21 квітня 2017 року, АМПУ підписала меморандум про співпрацю з агрохолдингом Кернел.