2017-04-21 11:53:08
Інженер з розвитку вантажопотоку та маркетингу ДП “Бердянський морський торговельний порт” Олександр Глущенко відповів на звинувачення Мінінфраструктури щодо нещодавно звільненого Миколи Ільїна
Інженер з розвитку вантажопотоку та маркетингу ДП “Бердянський морський торговельний порт” Олександр Глущенко заявив, що з боку Мінінфраструктури відбувається "цілеспрямована дискредитація роботи ДП “Бердянський морський торговельний порт”.
У своєму дописі в мережі Facebook Глущенко відгукнувся на повідомлення Мінінфраструктури щодо причин звільнення з посади керівника порту Микола Ільїна та навів власні контрагрументи (див. додатки).
Так, наприклад, коментуючи дані МІУ щодо невиконання плану обсягів вантажопереробки зернових та продовольчих вантажів, Глущенко пояснив падіння вантажообігів діями суб’єкта господарської діяльності ТОВ «Аскет Шиппінг».
За його словами підприємство 19.07.2016 року в порушення Закону України було внесено до Реєстру Морських портів України у якості портового оператора. За період здійснення ТОВ “Аскет Шиппінг” самостійного навантаження суден було фактично перевантажено більше 300 тис. тонн зернових вантажів, які були заплановані до перевантаження ДП “БМТП”. У зв’язку з такими діями ТОВ “Аскет Шиппінг” ДП “БМТП” недоотримав частину вантажопотоку – пише Глущенко.
Завдяки незаконній корупційній діяльності керівництва БФ ДП “АМПУ” та керівництва ДП “АМПУ”, внесення останніми до Реєстру Морських портів України приватної компанії “Аскет Шиппінг” у якості портового оператора перевалка зернових вантажів портовим оператором ДП “БМТП” не здійснюється. Фактично втрачено біля 1 мільйона тонн перевалки зернових вантажів – підкреслив інженер.