2017-04-21 09:35:28
Китайська компанія запропонувала послугу за 1 млрд 064 млн 963,46 тис. грн за очікуваної ціни 1 млрд 196 млн 588, 15 тис. грн.
Компанія China Harbour Engineering company Ltd. (Китай) стала переможцем відкритого конкурсу на реалізацію першої черги (перший пусковий комплекс) проекту реконструкції морського підхідного каналу та внутрішніх водних підходів до глибоководних причалів порту "Южний" (Одеська обл.), Запропонувавши послугу за 1 млрд 064 млн 963,46 тис. грн за очікуваної ціни 1 млрд 196 млн 588, 15 тис. грн.
За результатами аукціону в четвер, початкова ціна пропозиції компанії спочатку була мінімальною (у найближчого конкурента LTD Novadeal, "дочки" бельгійської DEME Group, вона становила 1 млрд 178 млн 639,33 тис. грн) і залишилася незмінною до кінця аукціону.
В аукціоні також брали участь Boskalis International B.V. (Нідерланди), що знизила ціну з 1 млрд 196 млн 588 тис. грн до 1 млрд 177,9 млн грн, Jan De Nul NV (також дочка бельгійської DEME Group) з остаточною пропозицією 1 млрд 113 млн грн і компанія "Ван Оорд Україна" (представництво Van Oord, Нідерланди), остаточна пропозиція якої становила 1 млрд 179 млн грн. LTD Novadeal у процесі аукціону не знижував початкову ціну.
Як повідомлялося, Кабінет Міністрів України в середу затвердив проект "Реконструкція водних підходів, маневрових зон та операційних акваторій біля причалів з урахуванням перспективного вантажообігу морського порту "Южний", загальна кошторисна вартість якого в цінах на 27 жовтня 2016 року становить 4,183 млрд грн. Проект передбачає чотири пускові комплекси. Тривалість реконструкції – три роки і два місяці.
Раніше АМПУ на зустрічі з днопоглиблювальними компаніями представила проект оновленої тендерної документації для проведення днопоглиблювальних робіт. Новий проект документації розробила робоча група з фахівців АМПУ із залученням консультантів ЄБРР і юридичної компанії Arzinger.
Як повідомлялося, постійна адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель 3 листопада 2016 року вирішила скасувати процедуру закупівлі послуги з днопоглиблення в МТП "Южний", де було відібрано компанію "Ян де Нул Україна".
До цього прем’єр міністр України Володимир Гройсман з метою забезпечення повної прозорості та уникнення можливих спекуляцій доручив АМПУ скасувати тендер на реконструкцію підхідного каналу та внутрішніх підходів до причалів порту "Южний" і провести новий через систему ProZorro.
Тим часом глава адміністрації порту "Южний" Максим Широков назвав історію в ЗМІ, пов’язану з компанією "Ян де Нул Україна" надуманою. Пізніше було оголошено новий тендер.
Порт "Южний" заснований в 1978 році. Розташований на березі Аджаликського лиману і є найбільш глибоководним в Україні. Загальна протяжність причалів – близько 2,6 км. Порт має шість власних перевантажувальних комплексів.
В акваторії порту також працюють морські термінали різних форм власності: морський нафтотермінал "Южний", термінал ТОВ "Трансбункер-Південь" з перевалки нафтопродуктів, група "ТІС", спеціалізований перевантажувальний комплекс зернових вантажів ТОВ "Бориваж", комплекс із перевантаження та переробки тропічних олій ТОВ "Дельта Вілмар СНД".
за матеріалами Інтерфакс-Україна