Керівник АМПУ розійшовся з профільним міністром в поглядах на рінок лоцманських послуг

2017-02-22 16:19:06

Р. Вецкаганс заявив, що сфера надання лоцманських послуг і підтримання безпеки мореплавства, не повинна піддаватися впливу конкуренції



Виконуючий обов’язки керівника Адміністрації морських портів (АМПУ) Райвіс Вецкаганс не підтримує створення конкурентного ринку лоцманських послуг у зв’язку з ризиком погіршити безпеку навігації. Про це він сказав в ході робочої поїздки в порти Миколаївського регіону.
"Мій досвід роботи в європейських компаніях підказує, що для дотримання високих стандартів надання лоцманських послуг, забезпечення безпеки мореплавства і охорони навколишнього середовища, ця сфера не повинна піддаватися впливу конкуренції. Демонополізація ринку лоцманських послуг може мати негативні наслідки", – цитує Вецкаганса прес-служба АМПУ .
Він виступив за те, щоб філія АМПУ "Дельта-лоцман" зберегла за собою дану сферу.
Проте, у міністра інфраструктури Володимира Омеляна інша точка зору. На його думку, потрібно створювати лоцманський ринок. "Я вважаю, що монополія" Дельта-лоцман "- це неправильно. Я вважаю, що якщо ми йдемо шляхом зменшення портових тарифів і зборів, абсолютно логічним буде зробити відповідний крок у ставленні до лоцманів … Приватні лоцмани повинні бути, цей ринок слід демонополізувати ", – цитує заяву Омеляна від 9 лютого ЦТС.
Нагадаємо, в складі "Дельта-Лоцман" функціонує шість регіональних лоцманських підрозділів в північно-західній частині Чорного моря, в Дунайському, Бузько-Дніпровському та Азовському басейнах, в тому числі дві єдині морські і чотири портові лоцманські служби. До складу служб регулювання руху суден (РДС) входять 10 центрів і постів РДС, сім автоматизованих радіолокаційних постів, три радіотехнічних поста зв’язку. Проводяться роботи по модернізації та інтеграції зазначених об’єктів в єдину систему відповідно до концепції Євросоюзу VTMIS.