Зусилля компанії Evergreen, оператора компанії Ever Give, щоб відокремити вантаж судна від судна в будь-якій судовій справі не мали успіху.
Ever Given (IMO: 9811000) було заарештовано владою Єгипту до очікування врегулювання вимоги Адміністрації Суецького каналу (SCA) щодо компенсації збитків в майже 1 млрд.доларів після того, як контейнеровоз на шість днів перекрив ключовий водний шлях.
У заяві, опублікованій у п’ятницю, лінія, що базується на Тайвані, заявила, що досліджує можливість вивезти вантаж на інші судна, що дозволило б йому продовжувати рухатись до місця призначення.
Але за словами представника Evergreen, єгипетські суди з тих пір пояснили, що і судно, і його вантаж перебувають під арештом, а запит компанії було відхилено.
“Evergreen досліджував можливу передачу вантажу, але план не подолав першу юридичну перешкоду”, – сказав речник.
Почесний голова Evergreen Marine UK Моріс Сторі підтвердив «Lloyd’s List», що лінія офіційно просила дозволу в SCA на вивантаження контейнерів і запитала, чи можна їх перевантажити на інше судно, але отримала відмову.
Також залишається незрозумілим, як “Евергрін” міг би управляти будь-яким вивантаженням вантажу, поки контейнеровоз знаходиться в єгипетських водах. Ні Порт Суец, ні Порт Саїд не мають достатньої тяги для того, щоб повністю завантажене судно пройшло поруч. Це означало б складний процес спроби вилучити контейнери з судна, поки воно залишається у Великому гіркому озері.
Рішення стане ударом для клієнтів Evergreen та його партнерів. Вантаж тепер залишиться без руху, поки не буде знайдено рішення щодо позову SCA, розмір якого збентежив страхову галузь, яка прийняла рахунок .
Фахівці галузі вважають, що реальна вартість збитків та пошкодження каналу значно нижча за 250 мільйонів доларів.
Вперше опубліковано на www.lloydslist.com
Більше інформацію про подію читайте в статті: Спроби звільнити контейнеровоз “Ever Given”, що блокує Суецький канал (Вся історія)