В порту «Ольвія» розпочато проведення екологічної та соціальної оцінки за участі Golder Associates і CDM Engineering

В рамках реалізації проєкту концесії в порту Ольвія сьогодні, 13 квітня 2021 року, на ДП «СК «Ольвія» розпочато проведення екологічної та соціальної оцінки.

Про це повідомила прес-служба ДП «СК «Ольвія».
 
Відповідно до концесійного договору, екологічна і соціальна оцінка включає в себе аналіз можливого впливу запропонованого проєкту та пов’язаних з ним об’єктів на фізичне, біологічне та соціально-економічне середовище для забезпечення ідентифікації та детальної характеристики потенційних несприятливих та позитивних екологічних і соціальних впливів.
 
До роботи над оцінкою екологічного та соціального стану об’єкта концесії залучено міжнародні консалтингові компанії Golder Associates і CDM Engineering, які мають великий досвід роботи в цьому напрямку.
 
В ході робочого візиту фахівців Golder Associates і CDM Engineering, який триватиме протягом 13-15 квітня, в адміністрації спеціалізованого морського порту Ольвія відбулося обговорення поточного стану екологічної безпеки, перспектив впровадження пілотного екологічного проєкту «Зелений порт», а також перспектив майбутнього проведення днопоглиблювальних робіт та створення регіональної системи для забезпечення локалізації і ліквідації можливого великого розливу забруднюючих речовин у регіоні.
 
Також, сьогодні відбулася зустріч з представниками Миколаївської обласної державної адміністрації, де обговорювалися екологічні і соціальні питання, пов’язані з реалізацією проєкту концесії.
 
Протягом наступних днів робочого візиту фахівцями Golder Associates і CDM Engineering буде оглянуто територію навколо порту Ольвія та відвідано припортову залізничну станцію «Жовтнева».
 
Нагадаємо: 30 січня 2020 року оприлюднено результати концесійного конкурсу, переможцем якого визнано ТОВ КЮТЕРМІНАЛЗ («QTERMINALS W.L.L»).
QTERMINALS – катарський портовий оператор, заснований Мвані Катар (51% акцій) та Мілаха (49% акцій). Компанія надає послуги з перевезення контейнерних та генеральних вантажів, RORO перевезень, транспортування худоби, а також відповідає за забезпечення імпорту та експорту Катару, його морські торговельні потоки і стимулювання економічного зростання на місцевому та регіональному рівнях.
20 серпня 2020 року відбулося підписання концесійного договору, відповідно до якого компанія-концесіонер інвестує у розвиток порту близько 3,4 млрд грн. Крім цього, не менше 80 млн грн буде вкладено в місцеву інфраструктуру.
На даний час триває перехідний період.