Очікується, що у вівторок представники реєстру прапора Панами проведуть співбесіди з екіпажем та передадуть реєстратору данні судна. Адміністрація Суецького каналу, керуюча судном компанія та судновласник також очікували проводити паралельні розслідування, оскільки всі вони зобов’язані співпрацювати з усіма органами влади.
Заземлений Ever Given було звільнено і тепер увага буде прикута на розслідування того, що пішло не так, щоб визначити ступінь відповідальності за наслідки, які призвели до шестиденної блокади Суецького каналу.
Оскільки Ever Given плавав під прапором Панами, найбільший у світі реєстр проводитиме найбільш значне розслідування жертв, як це вимагається міжнародними морськими конвенціями.
Про висновки буде повідомлено Міжнародну морську організацію.
На сьогоднішній день реєстр не робив жодної заяви про час проведення розслідування та про те, коли можуть бути доступні будь-які попередні висновки.
Адміністрація Суецького каналу, ймовірно, проведе паралельне розслідування, як і керуючий контейнеровозом Бернард Шульте, а також клуб охорони та відшкодування збитків Великобританії P&I, який покриватиме зобов’язання, пов’язані з застряванням судна.
Вирішальне значення для визначення того, що пішло не так, матимуть дані, отримані з Voyage Data Recorder, морського еквівалента «чорної скриньки» авіаційної галузі у літаках.
Список Ллойда розуміє, що VDR було отримано та дані збережено для слідчих.
Менеджерів кораблів попросили передати це представнику панамського реєстру, коли він або вона прибуде до Єгипту та зможе розпочати розслідування.
Спочатку представник затримався через труднощі з карантином та імміграцією, але, як очікується, він зійде на судно у ніч на вівторок з Ісмалії, на західному березі Суецького каналу, де буксирували судно.
Там будуть брати заяви та інтерв’ю з екіпажем, збирати іншу інформацію та забезпечувати доступ до VDR, щонайменше три джерела, знайомі з процесом розслідування, повідомили Lloyd’s List.
Мало розуміння можливих причин та багато суперечливих повідомлень.
Двоє лоцманів каналу знаходились на борту судна, яке на момент аварії було п’ятим у транзиті колони, за словами керівника судна, який приписував жертву вітрам, що дмуть, не зважаючи на курс, і був категоричним, що механічних або електричних несправностей не було .
Спочатку керівник каналу заявив, що вітри не несуть відповідальності.
Список Ллойда визначив, що на момент аварії вітер становив близько 30 кт, а правила судноплавства дозволяли судну такого розміру плавати за таких умов.
BSM, а також японські судновласники та британський клуб P&I також будуть брати участь у цьому головному розслідуванні, як і адміністрація Суецького каналу.
BSM буде повноцінно співпрацювати з усіма органами влади у будь-яких розслідуваннях, повідомив представник компанії Lloyd’s List.
Британська компанія P&I заявила подібне, обидва відмовились підтвердити, чи дістались їхні представники до судна.
BSM відмовився відповідати на запитання, чи буде зміна екіпажу чи ні.
Перекладено “Морськими бізнес-новинами України” Michelle Wiese Bockmann, “Ллойдс лист”.