Захі відбуся 23 березня та частково проходив у режимі онлайн. Однією з ключових тем під час обговорення на панельній дискусії стала практика обробки та оформлення контейнерних вантажів в морських пунктах пропуску. Участь в обговоренні взяли представники контейнерних терміналів, експедитори, представники митниці та ДП «АМПУ».
Як повідомив директор департаменту організації роботи портів ДП «АМПУ» В’ячеслав Вороной, ДП «АМПУ» на
вимогу рекомендацій Міжнародної морської організації сконцентровано на розвитку модулів інформаційної системи портового співтовариства, пов’язаних із обробкою суден. Однак, АМПУ не забуває і про оптимізацію процедур обробки вантажів і автотранспортних засобів. У 2020 році у Одеському порту була запроваджена система тайм-слот, яка дозволяє рівномірно розподілити заїзд в порт автотранспорту протягом доби
.
— Одеський порт одним із перших у портовій галузі України запровадив систему тайм-слотування для вантажного автотранспорту. Застосування «тайм-слота» вже довело свою ефективність. Запровадження цієї системи суттєво зменшило пікові навантаження та як результат — збільшилась кількість оброблених машин в порту — зазначив Максим Лапай,начальник Одеської філії ДП «АМПУ.
Комерційний директор «Бруклін-Київ Порт» Віталій Бурдіян, відмітив ефективність інформаційних механізмів,
запроваджених ДП «АМПУ» у Одеському порту
– Взаємодія у одеському порту в рамках запровадження ІСПС – це приклад співпраці, а запровадження «тайм-слоту» від початку не стосувалося роботи нашого терміналу, але наразі можно сказати що воно також дало свої результати – сказав Віталій Бурдіян.
Президент Асоціації Міжнародних Експедиторів України (АМЕУ) Віктор Берестенко, в свою чергу повідомив, що співпраця між АМЕУ та ДП «АМПУ» вийшла на новий рівень. Учасники форуму домовились про подальшу плідну співпрацю в рамках спрощення процедур оформлення вантажів та суден у морських портах.
повідомляє АМПУ