Не зважаючи на погіршення погодних умов, збільшення числа циклонів і антициклонів, колектив ДП «МТП «Южний» демонструє високі показники вивантаження й навантаження напіввагонів у зимовий період .
Структура вантажообігу включає залізорудну сировину, чавун, гаряче-брикетоване залізо, вугілля, зернові та продукти їх переробки. Залізорудні обкотиші та концентрат надходять до порту з Північного, Південного, Інгулецького та інших ГЗК
У північних регіонах температура повітря доходить до -20°С, при цьому вологість вантажів досягає 12%. Під час транспортування залізорудної сировини від гірнично-збагачувальних комбінатів до держстивідора, вантаж спресовується та перетворюється на замерзлий моноліт. Обробка такого вантажу є складною та потребує додаткового часу. В черговий раз портовики доводять, що їм все під силу.
Для прискорення процесу обробки вагонів на ДП «МТП «Южний» працюють всі п’ять розморожувальних пристроїв, через які проходить змерзлий вантаж. Після цього напіввагони відправляються на вагонопрекидачі, де відновлюється його сипкість за допомогою дробильно-фрезерних машин.
ДП «МТП «Южний» адаптується до сьогоднішніх умов роботи, максимально використовує технічні можливості обладнання. Вантаж оброблюється згідно з виробничим планом.