В Одеський порт прибула партія шпунта для реконструкції причалу №7

У десятих числах січня поточного року на причалі №7 Карантинної гавані, який знаходиться в процесі реконструкції, розвантажено судно, що доставило партію шпунтових паль, призначених для влаштування лицьової шпунтової стінки 2-го пускового комплексу цього ж причалу. Прибуття вказаного вантажу дозволить будівельникам без затримки приступити до наступного етапу робіт.

– Минулого року в Одеському порту було успішно реалізовано цілий ряд інфраструктурних проектів. Сьогодні важливо зберегти набраний темп і завершити роботи на тих об’єктах, де було розпочато будівництво, – прокоментував подію начальник адміністрації порту Максим Лапай. – Першочерговій об’єкт – 2-й пусковий комплекс причалу №7. Завдяки своєчасному фінансуванню проекту з боку Адміністрації морських портів ми маємо змогу забезпечувати будівництво усіма необхідними матеріалами для того, щоб підрядник не вибивався з графіку. На даний момент маємо усі підстави сподіватись, що проект буде реалізовано у визначений термін…

За інформацією служби будівництва адміністрації порту, партія шпунта, виготовлена за спеціальним замовленням у Люксембурзі, доставлена в Одесу через Стамбульський порт. Мова йде про палі так званого «коритного» профілю, довжиною 26 метрів і вагою майже 6 тонн кожна. Як показав досвід робіт на 1-му пусковому комплексі, зручніше і швидше виконувати парне занурення шпунтових паль. Тому у порт прибуло 93 пакети по дві палі – якраз стільки, скільки необхідно щоб повністю сформувати стінку причалу.

Створення шпунтової стінки, це наступна операція після облаштування пальового кордонного ряду. Ця робота виконана на 65%, а протягом січня її планується завершити. Тим часом, будівельники проведуть антикорозійну підготовку шпунта. У лютому, відповідно з графіком, можна буде приступити до занурення шпунта у грунт. Підрядник має у своєму розпорядженні всю необхідну техніку і спеціалістів з досвідом роботи на 1-му пусковому комплексі цього ж причалу, який вже експлуатується в робочому режимі, розповіли подробиці інженери служби будівництва.

Довідка. Проект реконструкції причалу №7 затверджено розпорядженням Кабінету міністрів України № 688-р від 27.09.2017 р. Довжина причалу після реконструкції збільшиться на 29 метрів і сягатиме 386 метрів. Передбачена проектом висока щільність пальового поля розрахована на більш значні, ніж раніше, навантаження. Загальний обсяг робіт за проектом розділений на три пускові комплекси: ПК №1 передбачає реконструкцію 163,32 м причалу, ПК №2 – реконструкцію решти 223,19 м, ПК №3 – днопоглиблення акваторії до 13,5 м від «0» Одеського порту.

12 вересня минулого року в рамках робочої поїздки в Одеську область Президент України Володимир Зеленський взяв участь в урочистому відкритті першого пускового комплексу реконструйованого причалу.

Адміністрація Одеського морського порту

2021011301

2021011302

2021011303