- Деталі
- Категорія: Порт
- Опубліковано: Вівторок, 08 грудня 2020, 09:53
- Перегляди: 2
У понеділок, 7 грудня, будівельники завершили ремонт заїзду на 5-ту чергу транспортної естакади порту, яка з’єднує берегові перевантажувальні комплекси з Сухим портом на північно-західній околиці Одеси (т.зв. «Поля зрошення»). Працюючи в складних умовах безперервного руху великовантажного транспорту, будівельники на 215-метровому відрізку автотраси замінили асфальтобетонне покриття на дорожню плитку ФЕМ (фігурні елементи мощення). Роботи були виконані на площі близько 2 тис. м. кв. у мінімальні строки.
У службі будівництва адміністрації порту даній події надають великого значення, оскільки у період холодів – а це мінімум півроку – проблемна ділянка естакади Одеського порту вступає в якісно новому технічному стані.
Як відзначають інженери підрозділу, підйоми і з’їзди мостових конструкцій шляхопроводу з самого початку були ахіллесовою п’ятою головної магістралі порту. Особливо в спекотну пору року, коли вантажівки спускалися з гальмуванням, через що асфальт просідав, утворюючи колії і напливи. Тому в останні роки портовики поетапно замінили асфальт на підйомах-з’їздах 1-ї, 2-ї і 4-ї черг естакади більш довговічною дорожньою плиткою.
Проведення аналогічного ремонту на 5-й черзі було пов’язане з набагато більшими труднощами, ніж де-інше, оскільки в даний момент не існує другого, альтернативного в’їзду в порт великовантажного транспорту. Тобто працювати будівельники змушені були в умовах безперервного руху транспорту, способом почергового перекриття смуг зустрічного руху.
Тим не менш, компанія-підрядник змогла мобілізувати технічні, матеріальні та людські ресурси на об’єкті в достатній кількості, щоб завершити весь обсяг робіт в мінімальні терміни, зробивши портовикам, таким чином, передноворічний подарунок.
Для довідки.
П’ята черга транспортної естакади Одеського порту представляє собою магістраль закритого автомобільного руху, протяжністю 1,9 км. Побудована в 2007-2009 рр. Сьогодні по цій магістралі проїжджає практично 100% великовантажних машин, що прямують до/з порту: контейнеровози, зерновози, автотрейлери, рефрижератори, цистерни та ін. Це 1500-1800 машин на добу.
Адміністрація Одеського морського порту