- Деталі
- Категорія: Порт
- Опубліковано: Четвер, 03 грудня 2020, 08:17
- Перегляди: 6
Станом на початок грудня кількість транспортних засобів, які заїхали в порт за допомогою онлайн-додатку «Тайм-слот», перетнула позначку у 25 тисяч одиниць. Такий результат досягнутий за три місяці виробничої експлуатації програмного забезпечення, яке надає можливість клієнтам завчасно планувати час прибуття і гарантованого запуску автомобілів з вантажами через КПП порту шляхом резервування секторів часу протягом доби – т.зв. «тайм-слотів».
– До цього часу «Тайм-слот» був задіяний для обслуговування імпортного напрямку, – пояснює Руслан Сахаутдінов, начальник адміністрації порту. – Станом на початок грудня розробники доопрацювали програмне забезпечення з врахуванням побажань, що надходили від експедиторських компаній. Зараз додаток настроєний практично на 100 відсотків і ми плануємо запроваджувати опцію завчасного планування заїзду автомобілів з завантаженими контейнерами, тобто розповсюдити нову технологію на експортний напрямок вантажопотоку. Паралельно будемо докладати зусиль для синхронізації роботи IT-сервісу з інформаційними системами стивідорних компаній, щоб наші партнери отримували попередню інформацію і могли більш ефективно експлуатувати власні складські майданчики на терміналах порту.
За словами Р.Сахаутдінова, щодоби КПП Одеського порту перетинають в середньому 1500 вантажних автомашин з комерційними вантажами. До недавнього часу цей потік розподілявся вкрай нерівномірно. У часи пікових навантажень утворювались скупчення та черги з вантажівок не лише перед КПП порту, а й на прилеглих вулицях, на території вантажних терміналів. Хвилеподібний наплив автотранспорту провокував поломки обладнання КПП і призводив до створення аварійно-небезпечних ситуацій та ін.
Впровадження «Тайм-слоту» у значній мірі цю напругу зняло. Так, наприклад, 21 жовтня ц.р., тобто через місяць після впровадження «Тайм-слоту», був зафіксований найбільший за останні роки показник заїзду-виїзду в порт автотранспорту з комерційними вантажами – 1998 одиниць за добу. При цьому не спостерігалось автомобільних заторів, будь-яких зупинок в’їзду з боку контейнерних терміналів, скупчення експедиторів біля митниці чи у облікових групах, як це відбувалося раніше.