Ми хочемо, щоб приватні стивідори звітували про вагу завантажених фур у портах, – Владислав Криклій

Міністерство інфраструктури України оприлюднило для обговорення проект наказу “Про внесення зміни до Правил надання послуг у морських портах України”: /projects/315/. Відповідно до нього, стивідорні компанії повинні повідомляти Укртрансбезпеці про результати зважування вантажівок у портах. Це дозволить вберегти українські дороги від розбиття перевантаженими фурами, особливо на під’їзді до портів, та створити рівні умови для всіх учасників ринку. Про це повідомив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

“Повна автоматизація всіх процесів і мінімізація людського фактора залишається для нас головним пріоритетом у реформуванні Укртрансбезпеки. Ми продовжуємо працювати над впровадженням єдиної системи контролю зважування автотранспорту та аналізу руху Weigh Control System. Система має функціонувати на базі Центру обробки даних габаритно-вагового контролю Укртрансбезпеки, і ми хочемо приєднати до цієї системи і приватних стивідорів, адже це дозволить захистити наші дороги від руйнування вантажівками, особливо на під’їзді до портів, та створити рівні умови для всіх учасників ринку. Щоб всі стивідори працювали чесно і не пускали перевантаження”, – пояснив очільник Міністерства.

Згідно з оприлюдненим проектом наказу, якщо під час завантаження фур у портах для вивезення вантажу за його межі портовий оператор/оператор термінала надає послуги зі зважування і здійснює визначення вагових параметрів, то він зобов’язаний інформувати Укртрансбезпеку в режимі реального часу про вагові параметри такого транспортного засобу, його марку та номерний знак, а також причеп у разі наявності.

Проект наказу вже враховує пропозиції Асоціації стивідорних компаній Одеського морського порту, Асоціації контейнерних ліній України та Європейської Бізнес Асоціації.

Усі охочі можуть долучитися до обговорення та надати свої пропозиції у письмовому вигляді до 3 грудня включно.