На портовому зерновому терміналі EVT стартувало будівництво нового універсального причалу №3. Зараз вже виконані роботи по спорудженню анкерного ряду. Ведеться занурення шпунтових паль. Завершити роботи планується до кінця жовтня 2020 року.
Для будівництва причалу буде використано 750 тонн сталевих шпунтових паль, які в повному обсязі доставлені на територію терміналу напередодні морським судном.
Шпунт виготовлений в Люксембурзі. Його головна особливість у тому, що він повністю зроблений з переробленої сировини (металолом). Крім того, за технічними характеристиками шпунт відрізняється легкістю, що дозволяє виконати будівництво в найкоротші терміни. При цьому гарантується міцність і довговічність такої конструкції.
Забивку шпунта виконує ТОВ «ТІС-Гідротехніка» – новий підрядник з великим досвідом в будівництві водних споруд.
Нагадаємо, довжина першої черги нового причалу №3 складе 180 м, глибина – 11,5 м. На причалі буде встановлена суднонавантажувальна машина NEUERO. Спеціалізація причалу – універсальний – дасть можливість на першому етапі вдвічі збільшити обсяги відвантаженого на судна зерна, а надалі перевалювати й інші типи вантажів в залежності від розвитку комплексу та будівництва нових терміналів.
Зараз EVT експлуатує власний причал №4 довжиною 280 м. Після введення в експлуатацію наступного причалу їх довжина складе 460 м, що дозволить виконувати одночасне навантаження двох великотоннажних суден.