Під час колегії НАДС обговорено актуальні питання розвитку державної служби

18 вересня вперше за останні півтора року відбулася колегія Національного агентства з питань державної служби. Проводила засідання Голова НАДС Наталія Алюшина.

Оновлено положення та склад колегії, куди, крім керівництва НАДС, увійшли також представники Верховної Ради України, Офісу Президента України, ряду міністерств, громадські активісти.

До уваги членів колегії та учасників представлено уточнений Стратегічний план діяльності НАДС на 2019-2022 роки. В цілому стратегічні цілі НАДС не змінилися. Їх залишилося п’ять. Проте в межах кожного стратегічного напряму уточнено або додано окремі завдання.

«У своїй діяльності НАДС керується Стратегічним планом, який був затверджений ще у квітні 2019 року. Втім, за цей час змінилася програма діяльності Уряду, з’явилося багато інших документів стратегічної ваги, спостерігають нові тенденції суспільного розвитку, системи державного управління та державної служби, відбулися зміни функціоналу НАДС. Все це, а також ряд інших факторів, спонукали нас актуалізувати чинну стратегію НАДС», – наголосила Наталія Алюшина, представляючи уточнений документ.

Наталія Алюшина назвала головні стратегічні цілі НАДС на найближчі роки, а саме:

формування та реалізація державної політики у сфері держслужби;

підвищення рівня захищеності права громадян на доступ до державної служби;

посилення інституційної спроможності, відкритості та прозорості НАДС;

підвищення рівня професійної компетентності публічних службовців;

адаптація державної служби до стандартів ЄС.

«Щоб здійснити цей амбітний план – мають бути налагоджені командна взаємодія та робота, забезпечено партнерство усіх зацікавлених сторін. Ми розуміємо наскільки це глобальні цілі. Але мова йде про стратегію, про те, в якому напрямку маємо рухатися у питаннях створення сучасної державної служби. Сподіваємося на підтримку членів колегії у здійсненні амбітного стратегічного плану», – зауважила Наталія Алюшина.

Серед інших питань, що були розглянуті, такі:

впровадження інформаційної системи управління людськими ресурсами та нарахування заробітної плати в державних органах (HRMIS);

класифікація посад державної служби, як підґрунтя для нової системи оплати праці державних службовців України;

формування організаційної культури державної служби, яка базується на цінностях досягнення результатів, відповідальності, інноваційності, відкритості комунікацій;

стан системи професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад.

Засідання відбулося у конструктивному форматі. За результатами обговорення зазначених питань прийнято відповідні рішення.