2018-03-13 17:29:30
“Укрзалізниця” вже подала відповідні документи в Мінінфраструктури з метою змін всередині класів вантажів.
ПАТ "Укрзалізниця" вважає необхідністю встановлення індексу цін виробників (Producer Price Index, PPI) базовим орієнтиром для індексації тарифів на внутрішні залізничні вантажні перевезення в Україні.
"Що стосується питання тарифу та розміру тарифу, позиція" Укрзалізниці "залишається незмінною щодо того, що ми пропонували і пропонуємо бізнесу: прозорий і зрозумілий підхід, пов’язаний з індексом цін виробників, як орієнтиром для індексації в цьому році і в наступні, до моменту комплексного перегляду системи тарифів", – повідомив виконуючий обов’язки голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов в понеділок.
Крім того, за його словами, "Укрзалізниця" вже подала відповідні документи в Мінінфраструктури з метою змін всередині класів вантажів.
"Перше – скоротити розрив між позакласними вантажами: у нас великі обсяги перевезень будівельних вантажів в цьому році і ми бачимо, що відправники не чужі того, щоб провозити щебеневу продукцію на 900 і більше кілометрів, а нам необхідно, щоб ці перевезення були ефективні. Тому ми виступили з ініціативою перегляду економічної доцільності у позакласних вантажах ", – зазначив Е.Кравцов.
Другим питанням він назвав подальше розділення коефіцієнтів на маршрутні і вагонні відправлення вантажів.
"Те, що говорять про неефективність роботи пов’язано з тим, що ми здійснюємо багато навантажень на малоефективних станціях з малою кількістю вагонів в обслуговуванні. Для нас було б простіше оголосити заборону, або конвенцію з забороною на навантаження на малодіяльних станціях, але ми думаємо йти більш цивілізованим шляхом, і якщо проводити таку навантаження на малодіяльних станціях, то давайте за це більше платити "- резюмував глава" Укрзалізниці ".
Як повідомлялося, Кабінет міністрів України, затвердивши 14 лютого фінансовий план ПАТ "Укрзаліниці", погодив підвищення тарифів на пасажирські перевезення в 2018 двічі на 12% – з 1 квітня і з 1 жовтня. "Укрзалізниця" ж відзначала, що в підсумку, в середньому по році, фактично підвищення складе 8%.
Відносно вантажних тарифів Е.Кравцов повідомляв, що фінплан передбачає надходження від дерегуляції вагонної складової. Крім того, за його словами, "Укрзаліниці" ініціювала відмову від позакласних вантажів і планує проводити зближення класів, швидкими темпами.
Фінплан "Укрзалізниці" передбачає дохід 92,2 млрд грн і чистий прибуток 0,7 млрд грн.
"Укрзалізниця" є основним перевізником вантажів і пасажирів, перевозять 82,4% від загального вантажопотоку і 33,4% пасажиропотоку в країні.
за матеріалами Інтерфакс-Україна