2017-11-06 11:52:11
За даними сайту «Укртрансбезпека», тільки протягом жовтня ліцензії на перевезення небезпечних вантажів отримали 16 компаній
З четверга, 2 листопада, минула відстрочка на введення обов’язкового ліцензування перевезень небезпечних вантажів залізничним транспортом.
Опитані порталом enkorr учасники ринку відзначили, що в перші дні «Укрзалізниця» не вимагала ні у кого з операторів підтвердити наявність такої ліцензії.
«Ліцензія є, гроші за неї сплачено, але ніхто її не вимагає надавати. Все працювало, як і раніше, ніяких зупинок з боку «Укрзалізниці» вчора не було », – зазначив один з учасників ринку.
За даними сайту «Укртрансбезпека», тільки протягом жовтня ліцензії на перевезення небезпечних вантажів отримали 16 компаній: «БНК-Україна», «Автотехсервіс», «Дружба-Нафтопродукт», «Анвітрейд», «Оптимус Ойл», «Марсел Енерджі Україна» , «ОККО-Бізнес Контракт», «Термінал Ойл», «Оптимус-ЛПГ», «Термінал Логістик», «Анкон Плюс», «Пласт прод Україна Лімітед», «Строй Центр», «Джі Ті Лоджистікс», «ТРАНСОІЛ Груп »,« Автобансервіс ».
У вересні ліцензії отримали 7 компаній: «Матер-Авіа», «Облпаливо», «Надія», «Укруніверсалпостач», «Магістр-Д», «Глуск Україна», «Західна нафтогазова компанія».
За різними оцінками, за збір і підготовку документів перед отриманням ліцензії компанії заплатили 80-120 тис. грн в залежності від швидкості підготовки – повідомляє портал.
25 квітня 2017 року Міністерство інфраструктури видало наказ №156, він вступив в силу 1 вересня. За буквою закону нічого не змінилося, проте в своєму поясненні «Укрзалізниця» і «Укртрансбезпека» чітко повідомили: операції з прийому, перевезення, і переадресації нафтопродуктів потребують оформлення ліцензії. Зажадають її і у відправника, якими нерідко вступають закордонні заводи-виробники або міжнародні експедитори.
Після ініційованого Нафтогазовою асоціацією України обговорення, в кінці серпня була досягнута усна домовленість про відстрочення на 2 місяці, до 1 листопада.
20 вересня Державна регуляторна служба направила в Мінінфраструктури зауваження з цього наказу, зобов’язавши його протягом двох місяців виправити порушення. У разі відмови міністерства дію наказу повинно було бути зупинено.
Як раніше повідомляв enkorr, наказ Мінінфраструктури, яким запроваджується ліцензування операцій із залізничного отримання і відправки нафтопродуктів, був пролобійоваий великим оператором ринку скрапленого газу компанією «Надія» під егідою Української асоціацією скрапленого газу (УАЗГ).
Спочатку «Укртрансбезпека» і «Укрзалізниця» вимагали наявності ліцензій з 1 вересня, але потім Міністерство інфраструктури погодилося надати відстрочку до листопада.